Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

TSL hakee yhteiskunnallisen koulutuksen projektipäällikköä

Työväen Sivistysliitto TSL on kaksikielinen vapaan sivistystyön järjestö ja opintokeskus, joka tarjoaa koulutusta aikuisväestölle. TSL:n perustehtävänä on edistää demokratiaa, yhteiskunnallista ja sivistyksellistä tasa-arvoa sekä suvaitsevaisuutta yhteistyössä jäsenjärjestöjensä ja yhteistyökumppaneidensa kanssa.

Nyt haemme joukkoomme

yhteiskunnallisen koulutuksen projektipäällikköä

Tehtävä on määräaikainen koulutusprojektin keston ajan, 1.3.2018–30.4.2019.

Tehtävä

Projektipäällikön pääasiallisiin tehtäviin kuuluu sovittujen laajojen yhteiskunnallisten koulutuskokonaisuuksien suunnitteleminen, kouluttaminen ja koordinoiminen valtakunnallisesti yhdessä mukana olevien jäsenjärjestöjen kanssa.

Tarkoitus on suunnitella koulutuskokonaisuudet vastaamaan jäsenjärjestöjen tarpeisiin sekä aikaansaada oppimista, kehittymistä ja osallistumista yhteiskunnassa sekä kehittää osallistujien poliittisia ja järjestöllisiä taitoja.

Sinulta odotetaan

Toivomme projektipäälliköltä käytännön tuntemusta järjestötoiminnasta, vapaaehtoistoiminnan johtamisen sekä yhteiskuntavaikuttamisen osaamista.

Arvostamme pedagogista osaamista ja toiminnallisten opetusmenetelmien hallintaa sekä TSL:n jäsenjärjestökentän tuntemista. Sujuva suomen ja englannin kielen taito on tehtävän kannalta välttämätön.

Tehtävä edellyttää runsaasti matkustamista sekä ulkomailla että kotimaassa. Tehtävään sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tarjoamme

Tarjoamme mielenkiintoista kehittämis- ja koulutustyötä innovatiivisessa ja luovassa työyhteisössä Helsingin Hakaniemessä. Noudatamme yksityisen opetusalan työehtosopimusta.

Hakemukset ja lisätietoa

Hakemukset palkkatoiveineen tulee toimittaa 31.1.2018 klo 16.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen jouko.muuri@tsl.fi. Tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa koulutusjohtaja Katri Söder, katri.soder@tsl.fi.