Hyvä uutiskirjeen tilaaja: Näin tietojasi käytetään

Antamiasi tietoja käytetään SAK:n uutiskirjeen lähettämiseen. Saat sen sähköpostiisi joka toinen viikko. Emme lähetä sähköpostiosoitteeseesi tämän tilauksen perusteella muita viestejä.

Voit muuttaa omia tietojasi ja poistaa itsesi tilaajalistalta jokaisen uutiskirjeen lopusta löytyvien linkkien kautta.

Lähetämme uutiskirjeen MailChimp-sovelluksen kautta. Tietojasi säilytetään siksi MailChimpin palvelimella Yhdysvalloissa. SAK on tehnyt MailChimpin kanssa sopimuksen siitä, että yritys noudattaa tietojen käsittelyssä Euroopan unionin yleistä tietosuoja-asetusta eikä luovuta tietoja ulkopuolisille.

SAK ottaa MailChimpin tilaajatietokannasta varmuuskopion joka toinen kuukausi. Varmuuskopiota säilytetään SAK:n omassa M-Files-dokumentinhallintajärjestelmässä ja siihen on pääsy vain SAK:n viestinnän ja tietohallinnon työntekijöillä. Varmuuskopiot poistetaan järjestelmästä kahden kuukauden välein eli kunnes uusi varmuuskopio viedään sinne.

Tietojesi perusteella voimme myös seurata, ketkä ovat avanneet uutiskirjeen ja ketkä klikanneet siinä olevia linkkejä. Saamme näin tietoa siitä, mitkä aiheet kiinnostavat lukijoita eniten.

Kun olet lähettänyt tietosi tällä lomakkeella, saat vielä vahvistusviestin sähköpostiisi. Vahvistamalla tilauksen sähköpostiviestin ohjeiden mukaisesti vahvistat samalla hyväksyväsi tietojesi käytön yllä mainituilla tavoilla.

Uutiskirjeen tilaajarekisterin ylläpitäjä on Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry.

Kiitos tilauksesta ja tervetuloa SAK:n uutiskirjeen lukijaksi!

SAK:n viestintätiimi