Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

SAK hakee osastosihteeriä

Etsimme SAK:n järjestöosastolle osastosihteeriä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työskentelet SAK:n keskustoimistolla Hakaniemessä. Tehtäviisi kuuluu hallinnollisen työn lisäksi monipuolista järjestötyön ja tapahtumien organisointia.

SAK:n järjestöosasto vastaa muun muassa tapahtumien ja kampanjoiden organisoinnista valtakunnallisesti ja alueellisesti, liittoyhteistyöstä, nuorisotoiminnasta ja ruotsinkielisestä toiminnasta, järjestön aktiivien koulutuksesta ja oppilaitosyhteistyöstä.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta, sähköisten työkalujen ja työskentely-ympäristöjen hallintaa, kokemusta tilaisuuksien ja kokousten järjestämisestä sekä kokoussihteerinä toimimisesta, hyviä vuorovaikutustaitoja, joustavuutta, organisointikykyä, järjestelmällisyyttä, palveluhenkisyyttä sekä aktiivista ja oma-aloitteista työotetta. Luemme eduksesi ruotsin ja englannin kielten taidon sekä aiemman kokemuksen ammattiliitossa työskentelystä tai muusta yhteiskunnallisesta järjestötyöstä.

Tarjoamme sinulle innostavan työyhteisön valtakunnallisessa asiantuntijaorganisaatiossa sekä mahdollisuuden olla mukana kehittämässä SAK:laista ammattiyhdistysliikettä. Palkkaus ja muut työehdot määräytyvät Ay-toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukaisesti.

Lähetä hakemuksesi perjantaihin 25. syyskuuta mennessä osoitteeseen kirsi.sainio@sak.fi.

Lisätietoja antavat
- johtaja Eija Hietanen, p. 040 546 8867, eija.hietanen@sak.fi tai
- johtaja Katja Syvärinen, p. 050 463 7673, katja.syvarinen@sak.fi.

RAU hakee sopimus- ja järjestötoimitsijaa

Rautatiealan Unioni RAU ry on SAK:lainen ammattiliitto, jolla on noin 1800 jäsentä 25 ammattiosastossa. Toimimme tiiviissä yhteistyössä muiden kuljetusliittojen kanssa. Toimisto sijaitsee hyvien yhteyksien päässä Helsingin Hakaniemessä.

Liittomme jäsenet työskentelevät rautatiealalla veturinkuljettajina, liikenneohjaajina sekä asiakaspalvelu- ja toimistotehtävissä. Meillä on kaksi työehtosopimusta Palvelualojen työantajat Palta ry:n kanssa.

Etsimme joukkoomme yhteistyökykyistä/tiimihenkistä sopimus- ja järjestötoimitsijaa itsenäiseen työskentelyyn. Pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu ammattiliiton työehto-, järjestö-, kokous- ja koulutustoiminnasta vastaaminen.

Hakijalta edellytämme soveltuvaa koulutusta ja monipuolista kokemusta neuvottelutoiminnasta sekä ymmärrystä rautatieammateista. Suomen kielen lisäksi tarvitaan englannin kielen osaamista ja muu kielitaito on eduksi.

Varsinainen työntekopaikka on Helsingissä liiton toimistossa, mutta työ edellyttää joskus matkustamista sekä työskentelyä iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän ammattiyhdistystoiminnan ytimessä. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa. Se alkaa sopimuksen mukaan 2020. Työsuhteen ehdoissa noudatetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ATY ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välistä työehtosopimusta.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa 28.9.2020 mennessä sähköpostilla osoitteeseen tero.palomaki(at)raury.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa puheenjohtaja Tero Palomäki sähköpostilla tero.palomaki(at)raury.fi tai puhelimella 09 5760 3701.

PAM hakee järjestöneuvojaa Kuopioon

Haemme järjestöneuvojaa Kuopion aluetoimistoon vakinaiseen työsuhteeseen. Tehtäviin kuuluu jäsenpalvelu ja erilaiset neuvontatehtävät työelämän kysymyksissä sekä toimisto- ja järjestötehtäviä sovittavan työnjaon mukaisesti. Työhön kuuluu olennaisesti, myös työelämätiedotus alueen oppilaitoksissa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää halua oppia työelämän pelisääntöjä ja ay-liikkeen järjestötoimintaa. Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja, kirjallista ja suullista esitystaitoa, englannin kielen taitoa sekä tietotekniikan hyvää hallintaa. Joustava työtapa vaihtelevissa tehtävissä on eduksi.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, positiivisia haasteita ja kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Tueksesi saat ammattitaitoiset työtoverit sekä muun organisaation osaavan tuen.

Perehdytämme työhön ja tuemme tehtävässä kehittymistä.

Jätä sähköinen hakemuksesi 20.9.2020 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa aluepäällikkö Jarno Koski 2.9. klo 13–15, 7.9. klo 13–15 ja 8.9. klo 13–15, puh. 044 728 8936.

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 210 000 jäsentä, joista naisia on 76 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. Työelämän asiantuntijana PAM parantaa jäsentensä toimeentuloa, työsuhdeturvaa ja elämisen laatua.

Ammattiliittojen urapalveluja

Palvelualojen ammattiliiton PAMin Duunisivut