Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee työelämätiedottajia

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 210 000 jäsentä, joista naisia on 76 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. Työelämän asiantuntijana PAM parantaa jäsentensä toimeentuloa, työsuhdeturvaa ja elämisen laatua.

Haemme nuorekkaaseen tiimimme kolmea määräaikaista

työelämätiedottajaa

Oletko etsimämme henkilö? Etsimme innokasta, esiintymiskykyistä ja ulospäin suuntautunutta henkilöä vahvistamaan työelämätiedotustiimiämme.

Työelämätiedottajat voivat sijoittua valtakunnallisesti koko Suomen alueelle: Helsinki-Uusimaan, Lounais-Suomen, Pirkanmaan, Pohjanmaa-Keski-Suomen, Häme-Kaakkois-Suomen, Itä-Suomen tai Pohjois-Suomen alueelle. Toiminnan painopisteinä on kuitenkin pääkaupunkiseutu ja Pirkanmaan alue.

Työtehtäviin kuuluu opiskelijajäsenten hankinta ja työelämäluentojen pitäminen palvelualojen ammatillisissa oppilaitoksissa sekä messuilla.

Opiskelijajäsenemme koostuvat pääasiassa merkonomi-, datanomi-, kokki-, tarjoilija-, siivooja-, kiinteistöpalvelu-, vartija-, parturi-kampaaja-, kosmetologi-, restonomi- ja tradenomiopiskelijoista.

Hakijalta edellytämme oma-aloitteisuutta, esiintymistaitoja, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä tietoteknisiä perusvalmiuksia.

Tehtävään valittaessa järjestö- ja koulutustoiminnan tuntemus katsotaan eduksi. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta.

Tarjoamme reilun ja joustavan työyhteisön, kilpailukykyisen palkan sekä hyvät työsuhteen edut.

Tehtävä on kokoaikainen (37 t/vko) ja työsuhde on tehtävän projektiluontoisuuden vuoksi määräaikainen alkaen 3.8. ja päättyen 3.11.2020.

Jätä sähköinen hakemuksesi 31.5.2020 mennessä täällä.

Lisätietoja tehtävästä antaa opiskelijasihteeri Katja Palosaari, puh. 040 741 9932. Yhteydenotot mielellään ma–pe klo 9–16.

JHL hakee taloushallintopäällikköä

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme

taloushallintopäällikköä

talousyksikköön kokoaikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan yksikön vastaavan tehtävään keskustoimistollemme Helsinkiin.

Talousyksikön tehtäviin kuuluvat liiton kirjanpito, budjettivalmistelu, talouden seuranta ja raportointi, raha- ja maksuliikenteen hoito, osto- ja myyntireskontran hoito, tilinpäätösvalmistelu, liiton eri yhteistyötahojen taloushallinnon tehtävät, liiton henkilökunnan palkkojen, erilaisten etuisuuksien, palkkioiden ja matkalaskujen maksu sekä matkavarauksiin liittyvät tehtävät.

Taloushallintopäällikön tehtäviin kuuluvat yksikön esimiestehtävät ja liiton talouteen vaikuttavien asioiden hoitoon sekä talousyksikön vastuulla olevien tehtävien valmisteluun ja päätöksentekoon osallistuminen. Taloushallintopäällikkö vastaa yksikön tehtäväjärjestelyistä ja työprosessien sekä työtapojen kehittämisestä sekä neuvoo, ohjaa ja tukee eri tehtävissä yksikön työntekijöitä. Tehtävään kuuluu tiedotusta, koulutusta ja opastusta sekä taloudellisten ohjeiden laatimista, päivittämistä sekä ylläpitämistä. Taloushallintopäällikkö osallistuu pääkäyttäjäroolissa palkka- ja talousohjelmien käyttöön ja kehittämiseen. Taloushallintopäällikkönä vastaat ja raportoit tehtäväalueestasi talousjohtajalle.

Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja monipuolista taloushallinnon työkokemusta, hyvää it-osaamista, sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä huolellista ja oma-aloitteista työotetta ja ongelmien ratkaisutaitoa. Hyvät vuorovaikutustaidot, yhteistyökyky sekä esimiestaidot ja -kokemus edesauttavat tehtävässä menestymistä. Tehtävien hoitamisessa on hyötyä sujuvasta palkka- ja hr-rekisterien (Mepco), talousohjelmien (Wintime, Forecast, Visma M2, Visma Approval, OpusCapita) ja työaikajärjestelmien (JotBar) tuntemisesta sekä hyvästä Excel-osaamisesta. Arvostamme kouluttajavalmiuksia sekä työehtosopimusten ja työlainsäädännön perustuntemusta.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn talousasioiden osaajalle, mahdollisuuden kehittyä tehtävässä sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Paikka täytetään 15.8.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan. Työehdot ovat työehtosopimuksemme mukaiset.

Lisätietoja antaa talousjohtaja Jan Saarinen, puh. 045 359 6935.

Hakemukset ja ansioluettelot 25.5.2020 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä ”taloushallintopäällikkö”.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.

Ammattiliittojen urapalveluja

Palvelualojen ammattiliiton PAMin Duunisivut