Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

SAK hakee tietohallintopäällikköä

Haluaisitko olla Suomen suurimman palkansaajakeskusjärjestön uusi

tietohallintopäällikkö?

Haemme tietohallinnon ammattilaista toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen SAK:n keskustoimistolle Hakaniemeen.

Tietohallintopäällikkönä vastaat tietojärjestelmien kehittämisestä, suunnittelusta ja toteuttamisesta, tietoturvapolitiikasta sekä tietohallinnon töiden organisoinnista. Osallistut myös tietotekniikan lähitukeen. Tietohallinnossa työskentelee lisäksesi kaksi henkilöä.

Odotamme sinulta

• vahvaa osaamista tietojärjestelmien kehittämisessä ja suunnittelussa sekä projektien valmistelussa ja johtamisessa
  • vahvaa osaamista tietoturvapolitiikassa
  • vahvaa osaamista hankintojen kilpailuttamisessa, taloudessa ja sopimusten laatimisessa
  • tietojärjestelmien ja -laitteiden hallintaa sekä
  • hyviä vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme sinulle modernit työvälineet ja tietojärjestelmät sekä uudistushaluisen työyhteisön ja viihtyisän työympäristön. Haluamme ottaa uudet järjestelmät tehokkaasti käyttöön, jotta voimme yhä paremmin hoitaa palkansaajien edunvalvontaa.

Voit aloittaa työt SAK:ssa maanantaina 2. joulukuuta. Työsuhteen ehdot määräytyvät Ay-toimihenkilöt ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Lähetä hakemuksesi viimeistään perjantaina 4. lokakuuta osoitteeseen leena.isokaanta@sak.fi.

Lisätietoja tehtävästä saat johtaja Eija Hietaselta, puh. 040 546 8867, eija.hietanen@sak.fi.

Kuljetusliitot hakee toiminnanjohtajaa

Kuljetusliitot KL ry (www.kuljetusliitot.fi) on 2018 perustettu järjestö, johon kuuluvat Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT, Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU, Merimies-Unioni ja Rautatiealan unioni RAU. Kuljetusliitot KL ry:n tarkoituksena on edistää ja kehittää sen jäsenliittojen keskinäistä yhteistoimintaa ja tehostaa kaikin mahdollisin tavoin niiden itsenäisesti harjoittamaa edunvalvonta- ja sopimustoimintaa. Kuljetusliitot KL ry toimii Helsingissä Hakaniemen Merikiinteistössä osoitteessa John Stenbergin ranta 6.

Kuljetusliitot KL ry hakee nyt palvelukseensa

toiminnanjohtajaa

Toiminnanjohtajan pääasiallisena tehtävänä tulee olemaan Kuljetusliitot KL ry:n toiminnan käytännön johtaminen sekä kehittäminen hallituksen alaisuudessa. Toiminnanjohtajalta edellytetään kokemusta järjestötoiminnasta, talous- ja henkilöstöhallinnon osaamista sekä toimistorutiinien tuntemista.

Tehtävä ja toimenkuva on uusi ja mukautuu Kuljetusliitot KL ry:n toiminnan kehittyessä. Kuljetusliitot KL ry:llä on toistaiseksi seitsemän kokoaikaista työntekijää ja sen työntekijämäärän odotetaan kasvavan lähitulevaisuudessa. Toiminnanjohtajan odotetaan ottavan tehtävän vastaan 1.1.2020.

Hakemukset tehtävään on toimitettava Kuljetusliitot KL ry:lle 31.10.2019 mennessä hallituksen puheenjohtajalle Simo Zittingille osoitteeseen Kuljetusliitot KL ry, John Stenbergin ranta 6, 00530 Helsinki, tai sähköpostitse simo.zitting@smu.fi.

Lisätietoja tehtävästä antavat

PAM hakee sopimusasiantuntijaa

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto, joka työelämän asiantuntijana parantaa heidän toimeentuloaan, työsuhdeturvaansa ja elämisen laatua. PAMissa on noin 220 000 jäsentä ja he työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

Haemme PAMin keskustoimistoon sopimusyksikköön

sopimusasiantuntijaa

vakinaiseen työsuhteeseen.

Digitalisaatio ja sen mahdollistama globaali kilpailu määrittävät entistä voimakkaammin työehtojen sääntelyä ja muuttavat työn tekemisen olosuhteita.

Oletko kiinnostunut yritystoiminnan ja työmarkkinoiden tulevaisuudesta? Haluatko olla mukana kehittämässä ja vaikuttamassa PAMilaisiin toimialoihin ja niiden työehtoihin? Jos vastauksesi on kyllä, saatat olla hakemamme henkilö.

Tehtävä tarjoaa näköalapaikan palvelualojen työn, elinkeinon ja sopimustoiminnan muutosten ennakointiin ja vaikuttamiseen kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. Tehtävä edellyttää vahvaa määrätietoisuutta sekä analyyttista, itsenäistä ja kehittävää työotetta. Tehtävässä tarvitaan vuorovaikutus-, neuvottelu- ja kielitaitoa sekä esiintymis- ja koulutusvalmiuksia. Eduksi luemme yritystalouden osaamisen.

Jos koet, että sinulla on edellä mainittuja valmiuksia, niin hakeudu joukkueeseemme. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, positiivisia haasteita ja kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Tueksesi saat ammattitaitoiset ja aktiiviset joukkuetoverit sekä muun organisaation osaavan tuen. Tuemme tehtävässä kehittymistä.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, kokoaikainen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Lähetä sähköinen hakemuksesi viimeistään 4.10.2019. Hakemukseen pääset tästä linkistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa sopimuspäällikkö Mia Suominen p. 050 621 59.

Rakennusliitto hakee nuorisotyön ammattilaista

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme keskustoimistoomme

nuorisotyön ammattilaista (nuorisosihteeri)

Pyrimme nuorisotyöllämme tukemaan nuoria rakentajia urapoluillaan sekä edistämään heidän aktiivisuuttaan kansalaisina, ammattilaisina ja rakentajayhteisön jäseninä. Teemme yhteistyötä oppilaitosten, järjestöjen, kuntien ja kaupunkien, säätiöiden ja muiden nuorten elämän edellytyksiä ja osallisuutta vahvistavien toimijoiden kanssa.

Liiton nuorisosihteeri

• ohjaa ja koordinoi liiton alueellista ja valtakunnallista nuorisotoimintaa
  • edistää nuorten jäsenten ammatillista kehitystä sekä opiskelu- ja työpaikkojen saantia työtovereiden ja kumppaneiden kanssa
  • luo ja ylläpitää suhteita nykyisiin ja potentiaalisiin yhteistyökumppaneihin
  • edustaa liittoa ja sen nuoria jäseniä yhteiskunnallisessa edunvalvonnassa
  • ideoi ja kehittää yhteistä toimintaamme.

Valittavalta nuorisosihteeriltä edellytämme

• nuorisotyön koulutusta
  • hyviä sosiaalisia taitoja
  • organisaatiokykyä
  • yhteistyötaitoja sekä
  • kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Esiintymiseen liittyvät valmiudet helpottavat työn tekemistä.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 29.9.2019 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi.

Tiedusteluihin vastaa henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.

Sähköalojen työttömyyskassa hakee työttömyysturvan erityisasiantuntijaa

Sähköalojen työttömyyskassa hoitaa noin 18 000 sähköisillä aloilla työskentelevän jäsenen työttömyysetuusasiat. Työttömyyskassa sijaitsee Tampereella, ja meillä työskentelee 7 asiantuntijaa.

Haemme joukkoomme

työttömyysturvan erityisasiantuntijaa,

joka on kiinnostunut niin kehittämisestä kuin päivittäin tai viikoittain toistuvien tehtävien tekemisestä.

Työttömyysturvan erityisasiantuntijana

• valmistelet työttömyyskassan maksamien etuuksien hakemuksia ja palvelet asiakkaita
  • varmistat käsittelykäytäntömme yhtenäisyyttä
  • neuvot, opastat ja koulutat henkilöstöä
  • tehtäviisi voi kuulua osaamisesi perusteella takaisinperintäasioita, kansainvälisiä asioita tai muita työttömyyskassan erityistehtäviä.

Sinulla on vähintään muutaman vuoden työkokemus työttömyysturvan asiantuntijatehtävistä. Ymmärrät yksittäisten säännösten roolin ja merkityksen lainsäädäntökokonaisuudessa ja hahmotat suuriakin kokonaisuuksia.

Arvostamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kielitaitoa sekä työkokemusta työttömyysturvan maksamisesta tai työvoimahallinnosta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn, hyvät työsuhde-edut sekä sopivan kokoisen ja ketterän organisaation. Meillä on mahdollista tehdä jossain määrin myös etätyötä. Tehtävässä pääset yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa palvelemaan jäseniämme parhaalla mahdollisella tavalla ja kehittämään osaamistasi. Käytössämme on Futunion työttömyyskassajärjestelmä.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteella tarja.ojala@sahkoliitto.fi 27.9.2019 mennessä.

Kysymyksiisi vastaa kassanjohtaja Tarja Ojala puhelimitse p. 050 315 6727. Tavoitat hänet parhaiten 11.9.2019 klo 9–11, 18.9.2019 klo 9–11 ja 24.9.2019 klo 13–15.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.