Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee toimitsijaa Vaasaan

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMilla on noin 230 000 jäsentä, jotka työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

Haemme Keski-Suomi–Pohjanmaa-alueelle

toimitsijaa

vakinaiseen työsuhteeseen.

Toimitsijan työtehtäviä ovat työpaikkojen järjestämistyön suunnittelu, toteutus ja raportointi, ammattiosastojen toiminnan kehittäminen ja ohjaus, työelämätiedotus kouluilla, jäsenhankinta sekä osallistuminen luottamusmies- ja työpaikkatoiminnan kehittämiseen. Tarvittaessa toimitsija neuvoo jäseniä laki-, tes- ja työttömyysturva-asioissa.

Tuemme tehtävään oppimisessa ja perehdytämme siihen. Työskentelypaikka on Vaasan aluetoimisto.

Toivomme sinulta intoa oppia uusia tehtävä, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisukykyä sekä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja. Englannin kielen ja ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen taito on suotava.

Jätä hakemuksesi viimeistään 8.3.2019. Sähköiseen hakulomakkeeseen pääset tämän linkin kautta.

Lisätietoja antaa aluepäällikkö Marja Salmivuori ma 4.3.2019, p. 050 467 6808.

Työväen Retkeilyliitto hakee järjestösihteeriä

Työväen Retkeilyliitto ry (TRL) etsii

järjestösihteeriä

hoitamaan yhdistyksen hallintoon ja tiedottamiseen liittyviä tehtäviä. Työsuhde on vakituinen ja osa-aikainen. Työaika on 21 tuntia viikossa erikseen sovittavina työpäivinä. Palkkaus sopimuksen mukaan.

Järjestösihteeri huolehtii liiton juoksevien tehtävien hoitamisesta yhteistyössä puheenjohtajan ja hallituksen kanssa. Monipuoliseen ja itsenäiseen tehtäväkenttään kuuluvat muun muassa

• hallituksen ja liiton kokousten valmistelu, järjestelyt ja kokousten sihteerinä toimiminen
  • liiton tapahtumista tiedottaminen nettisivuilla, sähköpostilla ja sosiaalisessa mediassa
  • yhteydenpito jäsenyhdistyksiin ja yhteistyökumppaneihin
  • yhteydenpito liiton kansainväliseen kattojärjestöön
  • avustaminen Retkeilijä-lehden tuotannossa
  • jäsenrekisterin ylläpito
  • maksuliikenteen hoitaminen
  • liiton toimintasuunnitelman ja toimintakertomuksen kokoaminen
  • majavarausten hoitaminen
  • valtion avustukseen ja opintokurssitukeen liittyvät käytännön asiat.

Järjestösihteeri on tärkeä yhdysside liiton, sen jäsenyhdistysten sekä yhteistyökumppanien välillä. Odotamme Sinulta aktiivisuutta ja hyviä yhteistyötaitoja. Englannin kielen taito on eduksi kansainvälisten yhteyksien hoitamisessa.

Nykyinen toimenhaltija jää eläkkeelle loppukesästä ja tavoitteemme on täyttää tehtävä mahdollisimman pian. Lähetä hakemuksesi viimeistään 8.3.2019 osoitteeseen Sturenkatu 27, 00510 Helsinki.

Lisätietoja tehtävästä antavat: toimistonhoitaja Maija Koponen, puh. 045 136 9744 ja puheenjohtaja Hannu Puhalainen, puh. 040 588 1439. Lisätietoja myös:
www.tyovaenretkeilyliitto.com.

Työväen Retkeilyliitto ry on vuonna 1971 perustettu valtakunnallinen liikuntajärjestö, johon kuuluu 23 retkeilyseuraa. Liitolla on omat erämajat Lapissa ja Pohjois-Karjalassa. Liitto on jäsenenä kansainvälisissä luonnon ystävissä (Naturfreunde Internationale, NFI).

AKT hakee lakimiestä

Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT hakee palvelukseensa

lakimiestä

Annamme arvoa työoikeuden tuntemukselle ja osaamiselle sekä asianajokokemukselle.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan työn. Työsuhde on kokoaikainen ja voimassa toistaiseksi. Palkkaus on AKT:n henkilökunnan työehtosopimuksen mukainen.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan.

AKT:n hallitukselle osoitetut hakemukset ja CV:t osoitteeseen maarit.lehto@akt.fi 3.3.2019 mennessä.

Tiedusteluihin vastaa 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen, puh. 09 6131 1202.

Työnhakijan tietosuojaseloste

Teollisuusliitto hakee viestintäsihteeriä

Oletko ripeä, oma-aloitteinen, yhteistyökykyinen ja ratkaisukeskeinen sekä aikaansaava ammattilainen? Hallitsetko hyvin tavallisimmat toimisto- ja Adobe-ohjelmat? Onhan sinulla erinomainen kirjallinen ilmaisutaito? Oletko innokas oppimaan ja kokeilemaan uusia asioita? Olethan sosiaalisessa mediassa kuin kotonasi?

Jos vastasit edellä mainittuihin kysymyksiin kyllä, olet kenties etsimämme henkilö viestintäsihteerimme vanhempainvapaan sijaiseksi toukokuun alusta lähtien.

Viestintäsihteerinä toimit Teollisuusliiton viestintäyksikön verkkoviestinnän ja markkinoinnin assistenttina. Osallistut myös tuottamiemme sisältöjen suunnitteluun ja päivittämiseen. Tehtävässä pääset tekemään yhteistyötä kaikkien liiton yksikköjen, aluetoimistojen ja työttömyyskassan kanssa.

Jos innostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi viimeistään 4.3.2019. Hakulomakkeen löydät täältä.

Lisätietoja voit kysyä viestintäpäällikkö Kirsi Törmäseltä puhelimitse torstaina 14.2. kello 9–11 ja keskiviikkona 27.2. kello 12–14 (puh.040 500 1603) tai sähköpostilla (kirsi.tormanen@teollisuusliitto.fi).

Teollisuusliitto ry on Suomen suurin teollisuuden ammattiliitto. Liittoon kuuluu noin 220 000 jäsentä, jotka työskentelevät 34 sopimusalalla. Keskeisimpänä tavoitteenamme on parantaa työehtoja neuvottelemalla ja sopimalla. Meillä on tärkeä rooli suomalaisessa yhteiskunnassa ja toimintamme vaikuttaa monin tavoin työntekijöiden arkeen. Tule mukaan innokkaaseen ja eteenpäin katsovaan joukkoomme edistämään hyvää työelämää.

Teollisuusliitto hakee aluetoimitsijaa Vaasaan

Etsimme joukkoomme Vaasaan positiivista, motivoitunutta, rohkeaa ja ennakkoluulotonta tyyppiä - sinua, joka olet valmis oppimaan uutta ja jakamaan osaamistasi!

Sinulla on kokemusta työelämän ja ay-liikkeen järjestötoiminnasta ja edunvalvonnasta. Sinut tunnetaan ratkaisukeskeisyydestäsi ja erinomaisista neuvottelutaidoistasi. Ihmisten kanssa toimiminen on sinulle helppoa ja luontevaa. Pystyt kommunikoimaan ruotsin ja englannin kielellä. Kaiken lisäksi olet kiva työkaveri.

Aluetoimitsijan työ on monipuolista ja vaihtelevaa – kahta samanlaista päivää ei ole. Pääasialliset työtehtävät liittyvät jäsenten työsuhdeasioiden hoitamiseen, ammattiosastotoiminnan tukemiseen ja työpaikkojen järjestämiseen. Työpäivät ovat epäsäännöllisiä ja ajoittain myös viikonloput kuluvat työn merkeissä. Alueella sutjakasti liikkuminen edellyttää oman auton käyttöä.

Valituksi tulevalle takaamme mielenkiintoisen työtehtävän, joustavan ja kannustavan työyhteisön sekä hyvät kehittymismahdollisuudet. Kiitoksena työpanoksestasi tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja työsuhde-edut.

Toivomme, että pystyt liittymään joukkoomme mahdollisimman pikaisesti. Määräaikaisuus kestää vuoden 2019 loppuun asti.

Hakuaika päättyy 3.3.2019. Hakulomakkeen löydät täältä.

Lisätietoja Jukalta 15.2., 18.2. ja 22.2. (Jukka Seppälä, aluepäällikkö, puh. 0400 878 395 tai jukka.seppala@teollisuusliitto.fi).

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.