Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

Teollisuusliitto hakee rehtoria Murikka-opistoon

Etsimme ammattitaitoista ja näkemyksellistä rehtoria Teollisuusliiton ylläpitämään kansaopistoon Murikkaan nykyisen rehtorin eläköityessä. Murikka kehittää, tuottaa ja markkinoi tasokasta aikuiskoulutusta teollisuuden työelämän, työntekijöiden edunvalvonnan ja työyhteisöjen tarpeeseen. Opisto sijaitsee Näsijärven kupeessa, Tampereen Teiskossa.

Rehtori vastaa opiston toiminnan suunnittelusta, kehittämisestä ja hallinnosta sekä yhteistyöstä sisäisten ja ulkoisten kumppaneiden kanssa. Hän johtaa opettajakuntaa ja opiston pedagogista kehittämistä sekä osallistuu itsekin opetukseen.

Rehtorimme hoitaa ansiokkaasti tehtäväänsä erinomaisilla vuorovaikutus- ja viestintätaidoillaan, vankalla kokemuksellaan esimiestyöstä ja opetuksesta sekä ymmärryksellään jäsenistömme oppimistarpeista nyt ja tulevaisuudessa. Strateginen ajattelu ja suurten kokonaisuuksien hallinta ja yhtä lailla kädet savessa työskentely ovat osa arkea. Rehtorillamme on jo vahvat verkostot ja kyky rakentaa ja luoda uusia verkostoja tarpeen mukaan. Työssään hän tarvitsee suomen kielen lisäksi myös ruotsia ja englantia.

Valittavalla tulee olla ylempi korkeakoulututkinto sekä Opetushallituksen määrittelemä rehtorin pätevyys tai pätevyys on hankittava mahdollisimman nopeasti tehtävän vastaanottamisen jälkeen. Ay-liikkeen ja ay-koulutuksen tuntemus ovat olennaisia asioita tehtävän hoidossa.

Työt alkavat toukokuun 2021 alussa tai sopimuksen mukaan.

Voit hakea paikkaa 11.3. asti tästä linkistä.

Lisätietoja tehtävästä antavat 1. varapuheenjohtaja Turja Lehtonen, turja.lehtonen@teollisuusliitto.fi, puh. 0400 535 616, seuraavina soittoaikoina: ke 3.3. klo 15–16, pe 5.3. 8.30–9.30 sekä ma 8.3. 15–16.30, ja rehtori Vesa Holappa, vesa.holappa@teollisuusliitto.fi, puh. 050 379 0093 arkisin klo 9–15.

Teollisuusliitto on Suomen suurin teollisuuden ammattiliitto. Liittoon kuuluu yli 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät 35 sopimusalalla. Keskeisimpänä tavoitteenamme on parantaa työehtoja neuvottelemalla ja sopimalla. Meillä on tärkeä rooli suomalaisessa yhteiskunnassa ja toimintamme vaikuttaa monin tavoin työntekijöiden arkeen. Tule mukaan innokkaaseen ja eteenpäin katsovaan joukkoomme edistämään hyvää työelämää!

PAM hakee toimitsijaa Vaasaan

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 210 000 jäsentä, joista naisia on 76 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla.

PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. Työelämän asiantuntijana PAM parantaa jäsentensä toimeentuloa, työsuhdeturvaa ja elämisen laatua.

Haemme toimitsijaa vakituiseen työsuhteeseen Vaasan toimistoon Keski-Suomi-Pohjanmaan alueelle.

Toimitsija neuvottelee työnantajan ja työnantajaliittojen kanssa jäsenen työsuhteeseen liittyvissä erimielisyysasioissa. Työtehtävä sisältää työehto- ja työlainsäädännön jäsenneuvontaa puhelin- ja asiakaspäivystyksessä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää monipuolista työelämän ja järjestötoiminnan tuntemusta.

Arvostamme hyviä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja, hyvää kirjallista ja suullista esitystaitoa sekä tietotekniikan hyvää hallintaa. Ruotsin kielen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito on tehtävän hoitamisessa perusedellytys.

Tehtävään sisältyy matkustamista.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, positiivisia haasteita ja kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Tueksesi saat ammattitaitoiset työtoverit sekä muun organisaation osaavan tuen.

Perehdytämme työhön ja tuemme tehtävässä kehittymistä.

Jätä sähköinen hakemuksesi 9.3.2021 mennessä. Hakemukseen pääset tästä linkistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa aluepäällikkö, Marja Salmivuori, p. 050 467 6808.

AKT hakee toimistotyöntekijää Turkuun

Haemme palvelukseemme toimistotyöntekijää Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueelle toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, varsinaisena työntekopaikkana AKT:n Turun aluetoimisto.

Valittavalta toimistotyöntekijältä odotamme työkokemusta toimistotehtävistä, soveltuvaa koulutusta, monipuolisuutta ja atk-taitojen hallitsemista.

Annamme arvoa ammattiyhdistysliikkeen tuntemukselle ja kielitaidolle.

Tehtävä tulee ottaa vastaan sopimuksen mukaan

Palkkaus on työehtosopimuksen mukainen.

Hakemukset 28.2.2021 mennessä osoitteeseen maarit.lehto@akt.fi

Tiedusteluihin vastaa 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen, puh. 09 6131 1202.

www.akt.fi

PAM hakee palveluneuvojaa Jyväskylään

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMissa on noin 210 000 jäsentä, joista naisia on 80 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. Jäsenet puhuvat ainakin 50 eri äidinkieltä. PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla.

Haemme palveluneuvojaa vuorotteluvapaan sijaiseksi PAMin Jyväskylän aluetoimistoon. Tehtävä on määräaikainen vuorotteluvapaan sijaisuus ajalle 29.3.2021–24.9.2021.

Palveluneuvojan tehtäviin kuuluu jäsenpalvelu eri palvelukanavissamme, jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin liittyvien tietojen tallentamista jäsentietojärjestelmään sekä puhelinpäivystys jäsenasioissa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää halua oppia työelämän pelisääntöjä ja ay-liikkeen järjestötoimintaa, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä tietotekniikan hyvää hallintaa.

Toivomme sinulta

• kiinnostusta tietokonetyöskentelyyn ja puhelinpalveluun
  • tarkkuutta, palvelualttiutta sekä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • halukkuutta osallistua jäsenpalvelun kehittämiseen.

Suomen kielen taidon lisäksi englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Perehdytämme työhön ja tuemme osaamistasi tehtävässä.

Vuorotteluvapaan sijaiseksi voidaan palkata henkilö, joka on

• ollut työttömänä työnhakijana TE-toimistossa vähintään 90 kalenteripäivää sijaisuutta edeltäneiden 14 kuukauden aikana tai
  • alle 30-vuotias, jonka ammatti- tai korkeakoulututkinnosta on kulunut alle vuosi tai
  • vuorotteluvapaasijaisuuden alkaessa alle 25-vuotias tai yli 55-vuotias, joka on ollut työttömänä työnhakija TE-toimistossa vähintään yhden päivän.

Jätä sähköinen hakemuksesi 26.2.20210 klo 16.00 mennessä. Hakemukseen pääset tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Keski-Suomi – Pohjanmaan alueen aluepäällikkö Marja Salmivuori, 050 467 6808, marja.salmivuori@pam.fi.

Ammattiliittojen urapalveluja

Palvelualojen ammattiliiton PAMin Duunisivut