Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee toimitsijaa Tampereelle

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 210 000 jäsentä, joista naisia on 76 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. Työelämän asiantuntijana PAM parantaa jäsentensä toimeentuloa, työsuhdeturvaa ja elämisen laatua.

Haemme Pirkanmaan alueelle

toimitsijaa

vakinaiseen työsuhteeseen.

Toimitsijan työtehtäviä ovat työpaikkojen järjestämistyön suunnittelu, toteutus ja raportointi, ammattiosastojen toiminnan kehittäminen ja ohjaus, työelämätiedotus kouluilla, jäsenhankinta sekä osallistuminen luottamusmies- ja työpaikkatoiminnan kehittämiseen. Tarvittaessa toimitsija neuvoo jäseniä laki-, työehtosopimus- ja työttömyysturva-asioissa.

Tuemme tehtävässä kehittymistä ja perehdytämme siihen. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Työskentelypaikka on Tampereen aluetoimisto.

Sinulta toivomme intoa oppia uusia tehtävä, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisukykyä sekä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja. Englannin kielen taito on välttämätön.

Jätä sähköinen hakemus viimeistään 17.4.2020 täällä.

Lisätietoja antaa aluepäällikkö Elisa Penders numerosta 043 825 1359 arkisin kello 14‒16.

Teollisuustyöntekijäin ammattiosasto hakee järjestämistoimitsijaa / toimistonhoitajaa Saloon

Salon alueen Teollisuustyöntekijäin ammattiosasto ry 057 hakee toimistolleen järjestämistoimitsijaa / toimistonhoitajaa.

Tehtäviin kuuluvat

• asiakaspalvelu ja neuvonta Teollisuusliiton jäsenyys- ja työttömyyskassa-asioissa
  • työsuhde- ja työehtosopimusneuvonta
  • yhteydenpito luottamushenkilöihin, edunvalvontaan liittyvä kampanjointi sekä jäsenhankinta liiton sopimusalojen työpaikoilla
  • osaston hallituksen kokouksiin osallistuminen ja hallituksen antamat tehtävät
  • tapahtumien ja koulutusten järjestäminen ja niiden markkinointi
  • osaston verkkosivujen ja Facebook-sivujen ylläpito sekä sisällöntuotanto
  • osaston taloudenhoito, laskujen maksu ja yhteydenpito tilitoimistoon
  • ammattiosaston kehittäminen.

Tehtävässä edellytetään

• hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja sekä yhteistyötaitoja
  • tietoteknisiä taitoja (Microsoft Office, WordPress)
  • aloitteellisuutta ja kykyä itsenäiseen työntekoon
  • ay-toiminnan tuntemusta ja ay-henkisyyttä
  • huolellisuutta ja tarkkuutta jäsenasioiden ja talouden hoitamisessa
  • rohkeutta ja pitkäjänteisyyttä
  • valmiutta suorittaa Teollisuusliiton järjestämiskoulutus ja muut tarvittavat koulutukset.

Ay-toiminnan ja työehtosopimusten tuntemus samoin kuin asiakaspalveluhenkisyys ja neuvottelutaidot auttavat tehtävän hoidossa. Työ edellyttää englannin kielen taitoa ja oman auton käyttöä.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja kokoaikainen. Koeaika on kuusi kuukautta. Työ alkaa 27.4.2020 tai sopimuksen mukaan. Palkkaus on Ay-toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen. Työpaikan osoite on Helsingintie 16, Salo.

Vapaamuotoiset hakemukset ja ansioluettelot tulee lähettää 8.4.2020 mennessä sähköpostilla Salon alueen Teollisuustyöntekijäin ammattiosastolle osoitteeseen toimisto@teollisuus57.com.

Lisätietoja: 044 978 3957 tai toimisto@teollisuus57.com.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.