Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee ekonomistia

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMilla on yli 220 000 jäsentä, jotka työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

Haemme keskustoimistoon Helsinkiin viestintä- ja yhteiskuntapoliittiselle osastolle oma-aloitteista ja tavoitteellista

ekonomistia

Tehtävänä on Suomen kansantalouden sekä PAMin edustamien toimialojen ja yritysten talouden kehityksen seuranta, analysointi ja raportointi. Ekonomisti osallistuu myös liiton muuhun tutkimustoimintaan ja edunvalvontaan.

Tehtävä edellyttää ylempää korkeakoulututkintoa taloustieteestä. Arvostamme työmarkkinatuntemusta sekä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja.

Tehtävä on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian, sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 31.12.2017. Hakemukseen pääset tästä linkistä.

Tiedusteluihin vastaa tutkimuspäällikkö Antti Veirto, p. 050 465 7501.

PAM hakee työympäristöasiantuntijaa

Haemme keskustoimistoon Helsinkiin kehittäjähenkistä

työympäristöasiantuntijaa

sopimusyksikköön. Työympäristöasiantuntijan tehtävänä on työympäristö-, työsuojelu- ja työturvallisuus- sekä tasa-arvoasioiden työelämän kehityksen seuraaminen ja kehitykseen vaikuttaminen osana PAMin sopimustiimiä.

Lisäksi tehtävään kuuluu työsuojeluasioiden osaamisen kehittäminen sekä osallistuminen asiantuntijana erilaisiin työryhmiin ja valmistelutyöhön.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai laajaa työkokemusta, työ- ja järjestöelämän sekä työsuojeluasioiden tuntemista, kielitaitoa sekä erinomaisia yhteistyötaitoja. Arvostamme lisäksi tutkimusmenetelmien ja tilastotieteen perusosaamista ja kouluttajataitoja.

Tehtävä on vakinainen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Täytä hakemuksesi viimeistään 28.12.2017 tästä linkistä. Lisätietoja tehtävästä antavat sopimuspäällikkö Kimmo Nikula, 020 744 2356, ja edunvalvontajohtaja Jaana Ylitalo, 020 774 2060.