Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

SAK hakee henkilöstösuunnittelijaa

Etsimme SAK:n hallinto-osastolle henkilöstösuunnittelijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työskentelet SAK:n keskustoimistolla Hakaniemessä ja tehtäviisi kuuluvat muun muassa henkilöstön osaamisen kehittäminen ja koordinointi, henkilöstökoulutuksen suunnittelu ja organisointi sekä työhyvinvointiin liittyvät asiat.

Työ alkaa 1. elokuuta tai sopimuksen mukaan. Palkkaus ja muut työehdot määräytyvät Ay-toimihenkilöt ry:n ja ATY ry:n työehtosopimuksen mukaisesti.

Odotamme sinulta

• kokemusta henkilöstöhallinnon tehtävistä
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • sähköisten työkalujen ja työskentely-ympäristöjen hallintaa
  • erinomaista suomen kielen hallintaa, ruotsin ja englannin kielen taito luetaan eduksesi.

Lähetä hakemuksesi maanantaihin 23. toukokuuta kello 16.00 mennessä osoitteeseen kirsi.sainio@sak.fi.

Lisätietoja tehtävästä:
johtaja Marko Piirainen, p. 0400 729 450, marko.piirainen@sak.fi.

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK edustaa 18:aa ammattiliittoa ja niiden yli
800 000 jäsentä. Tehtävämme on rakentaa inhimillistä, turvallista ja oikeudenmukaista
työelämää.

ETUI hakee koulutustoimitsijaa

Euroopan ammatillisen yhteisjärjestön ETUC:n itsenäinen tutkimus- ja koulutuskeskus ETUI (European Trade Union Institute) hakee koulutustoimitsijaa (Education Officer EWC training coordinator). Toimitsijan tehtäväalueisiin kuuluu muun muassa eurooppalaisten yritysneuvostojen (EWC) koulutustoiminnan kehittäminen ja koordinointi.

ETUI:n toimisto sijaitsee Brysselissä.

Hakuaika päättyy 3.6.2022.

Lisätiedot ja hakuohjeet englanniksi ETUI:n verkkopalvelussa (pdf).

JHL hakee talous- ja palvelupäällikköä

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 165 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme talous- ja palvelupäällikköä JHL-opistolle ja yhteisten palvelujen yksikköön Helsinkiin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

JHL kouluttaa paikallisyhdistystensä aktiiveja ja jäseniä edunvalvonta- ja järjestötehtäviin. Vapaan sivistyksen JHL-opiston koulutustehtävänä on järjestää työelämään, aktiiviseen kansalaisuuteen ja työelämän kehittämiseen liittyvää koulutusta. Opisto toimii Helsingissä, Tampereella, Kuopiossa ja Oulussa.

Yhteisten palvelujen yksikkö on osa koulutuksen ja yhteisten palvelujen toimialuetta.

Talous- ja palvelupäällikkö tehtäviin kuuluvat opiston ja säätiön taloushallinnon tehtävät, mm. kirjanpito, tilinpäätös, talousarvion laadinta, valtionaputilitykset, hankinnat sekä yhteisten palvelujen yksikön esimiestehtävät. Tehtävä edellyttää oppilaitoksen taloushallinnon osaamista, erilaisten palvelujen hankintaosaamista, esimiestaitoja sekä asioiden operatiivista johtamista ja tilanteisin nopeaa reagointia.

Hakijoilta edellytämme tradenomitutkintoa tai tehtävään soveltuvaa tutkintoa, käytännön kokemusta oppilaitoksen hallinnon tehtävistä sekä esimieskokemusta. Tehtävä vaatii vastuullisuutta, tarkkuutta, hyvää työsuunnittelua ja monien asioiden yhtäaikaista hallintaa sekä asiakaspalvelun kehittämisotetta. Tehtävässä edellytetään monipuolista tietoteknisiä taitoja ja projektiosaamista. Työ vaatii hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä hyvää suomen kielen taitoa.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot, monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät, hyvät mahdollisuudet kehittää ammattitaitoaan ja osaamistaan. Työehdot ovat työehtosopimuksemme mukaiset.

Paikka voidaan täyttää 1.10. alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat rehtori Anne Karjalainen, puh. 050 341 0749, tai toimialajohtaja Teija Asara-Laaksonen, puh. 040 770 6577.

Hakemukset ja ansioluettelot pyydämme lähettämään 3.6.2022 klo 15 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä ”talous- ja palvelupäällikkö”.

Sähköliitto hakee teknistä asiantuntijaa Tampereen keskustoimistolle

Haemme palvelukseemme teknistä asiantuntijaa, jonka keskeisinä tehtävinä ovat Sähköliiton toimistopalveluihin liittyvät tehtävät.

Tehtävä koostuu muun muassa tiimin kokous- ja tapahtumajärjestelyistä, luottamushenkilörekisterin ylläpidosta, luottamushenkilötiedottamisesta, erilaisen koulutus- ja painomateriaalin tuottamisesta ja päivittämisestä sekä muusta jäsenistölle suunnatusta sähköisestä viestinnästä.

Tehtävä edellyttää molempien kotimaisten kielten hyvää suullista ja kirjallista taitoa sekä englannin kielen taitoa. Lisäksi tehtävä edellyttää hyviä tietoteknisiä taitoja, toimisto-ohjelmien ja rekisterijärjestelmien osaamista.

Eduksi katsomme ammattiyhdistysliikkeen ja järjestötoiminnan tuntemuksen.

Tarjoamme kiinnostavan, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Valittavan henkilön tulee ottaa tehtävä vastaan viimeistään elokuun alussa.

Vapaamuotoiset hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 23.5.2022 klo 16.00 mennessä osoitteella

Sähköalojen ammattiliitto ry
Maarit Mattila
33101 Tampere (kuoreen merkintä ”Tekninen asiantuntija”)

tai sähköpostilla osoitteeseen maarit.mattila@sahkoliitto.fi.

JHL hakee sopimustoiminnan assistenttia

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 165 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme sopimustoiminnan assistenttia JHL:n edunvalvonnan ja järjestöpalvelun linjalle hallintopalveluyksikköön määräaikaiseen työsuhteeseen 1.8.2022–31.7.2023 perhevapaan ajaksi JHL:n keskustoimistolle Helsinkiin.

Assistentti toimii yksikössä, jonka tehtävänä on tuottaa laajat tukipalvelut liiton sopimustoimintaan, järjestö- ja aluetoimintaan sekä oikeudelliselle toimialueelle.

Tehtävä sisältää erilaiset sopimustoimintaan liittyvät tukipalvelut, viestintään liittyviä tehtäviä, kuten sähköisten kirjeiden valmistelua, intran sekä nettisivujen päivitystä sekä avustamista sisällöntuotannossa, kokoussihteerin tehtävänä muistioiden laadinnan sekä etä- ja hybriditekniikoin toteutettavien erilaisten kokous-, koulutus ja jäsentilaisuuksien järjestelyn ja asiakirjojen arkistoinnin. Assistentti osallistuu järjestelmien kehittämiseen ja toimii muiden käyttäjien opastus- ja tukipalvelussa sekä hallitsee liiton jäsentietojärjestelmän tiedonhakuun ja päivityksiin liittyviä ylläpitotehtäviä.

Hakijalta edellytämme tehtävään soveltuvaa kokemusta tai koulutusta. Työ vaatii vastuullisuutta, tarkkuutta, hyvää työsuunnittelua ja monien asioiden yhtäaikaista hallintaa, valmiutta omaksua uusia teknisiä taitoja nopeasti ja kykyä opastaa tarvittaessa muita. Tehtävässä edellytetään monipuolista toimisto-ohjelmien osaamista (esim. M365 Office, Teams, Zoom, Lyyti-tapahtumahallinta ja emailer). Työ vaatii hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä hyvää suomen kielen taitoa ja muu kielitaito (ruotsi ja englanti) on eduksi. Työhön voi sisältyä ajoittain ilta-/viikonlopputyötä. Aiempi kokemus ay-liikkeestä tai vastaavissa tehtävissä muissa järjestöissä työskentelystä sekä julkisten alojen tunteminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot ja monipuoliset tehtävät isossa ammattiliitossa. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan.

Paikka voidaan täyttää 1.8. alkaen tai sopimuksen mukaan.

Tehtävää koskevat tiedustelut: yksikön vastaava Merja Widerholm, p. 040 310 1256 (ark. klo 14.30–16.00).

Hakemukset ja ansioluettelot pyydämme lähettämään ti 17.5.2022 klo 14 mennessä sähköpostitse osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi, aihekenttään maininta ”assistentti”.

Ammattiliittojen työnhaku- ja urapalveluja

Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n alojen avoimet työpaikat

Palvelualojen ammattiliiton PAMin duunisivut

Palvelualojen ammattiliiton PAMin urapalvelut