Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

JHL hakee ruotsinkielistä tiedottajaa

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme keskustoimistoomme Helsinkiin

tiedottajaa

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja tiedottaja työskentelee osana viestinnän ja markkinoinnin yksikköä.

Tiedottaja toimii JHL:n ruotsinkielisenä kääntäjänä. Tehtävään kuuluvat liiton yhdistys- ja jäsenmateriaalien kääntäminen suomesta ruotsiksi, käännöstöiden koordinointi sekä liiton ruotsinkielinen viestintä eri kanavissa. Kääntämisen lisäksi tiedottaja vastaa liiton ruotsinkielisen nettisivuston ylläpidosta ja toimittamisesta yhdessä verkkotoimituksen kanssa. Viestinnän ja markkinoinnin yksikön osana tiedottaja osallistuu myös liiton markkinointiviestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.

Edellytämme tiedottajalta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä erinomaista suomen ja ruotsin kielen taitoa. Muu kielitaito, erityisesti englanti, katsotaan eduksi. Lisäksi edellytämme työkokemusta kääntämisestä sekä työmarkkinasanaston hallintaa. Arvostamme itsenäistä työotetta sekä viestintäosaamista.

Tehtävä täytetään 15.8.2018 alkaen tai sopimuksen mukaan. Tehtävästä maksettava palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja antaa markkinointipäällikkö Loviisa Itäkannas arkisin klo 9–16, puh. 050 461 9305.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa viimeistään 27.5.2018 sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Hakemuksen ja ansioluettelon on oltava sekä ruotsiksi että suomeksi. Sähköpostin aihekenttään merkintä: tiedottaja.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.