Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

TSL hakee hallinto- ja talousjohtajaa

Työväen Sivistysliitto TSL on työväenliikkeen arvopohjaan sitoutunut järjestöjen oppilaitos, joka rohkaisee ihmisiä osallistumiseen ja vaikuttamiseen yhteiskunnassa.

Haemme joukkoomme hallinto- ja talousjohtajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Helsinkiin.

Vastaat järjestön ja oppilaitoksen taloudesta ja hallinnosta, HR-toiminnoista sekä tietohallinnosta ja sijoitustoiminnasta. Vastaat myös valtionosuuksien ja ulkopuolisen rahoituksen hankinnasta yhdessä pääsihteerin kanssa. Toimit työnantajan edustajana ja esittelijänä hallituksen kokouksissa. Lisäksi olet työsuojelupäällikkö ja johtoryhmän jäsen. Esihenkilönäsi on pääsihteeri.

Edellytämme, että olet hyvän hallintokulttuurin ammattilainen, jolla on vahva kokemus talouden ja hallinnon johtamisen tehtävistä. Sinulla on soveltuva koulutus, näyttöä organisaatioiden ja hankkeiden johtamisesta sekä prosessien kehittämisestä. Lisäksi sinulla on vahvaa näyttöä hyvistä esihenkilötaidoista ja henkilöstöjohtamisesta. Olet tottunut kantamaan vastuuta isoista kokonaisuuksista ja johtamaan taloutta kokonaisvaltaisesti.

Arvostamme kokemusta vapaasta sivistystyöstä ja Työväen Sivistysliiton toimintaympäristön tuntemusta. Oppilaitoksen taloushallinnon tuntemus on eduksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työn innovatiivisessa ja luovassa työyhteisössä Helsingin Hakaniemen Ympyrätalossa. Työ edellyttää jonkin verran matkustamista kotimaassa ja ulkomailla.
Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Katri Söder, 040 773 9303, to 8.12.2022 klo 10–12 ja ke 4.1.2023 klo 13–15, tai katri.soder@tsl.fi.

Hakemus tulee toimittaa 10.1.2023 klo 10.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@tsl.fi.

Ammattiliittojen työnhaku- ja urapalveluja

Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n alojen avoimet työpaikat

Palvelualojen ammattiliiton PAMin duunisivut

Palvelualojen ammattiliiton PAMin urapalvelut