Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee viestintäasiantuntijaa

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMilla on noin 210 000 jäsentä, jotka työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. Työelämän asiantuntijana PAM parantaa jäsentensä toimeentuloa, työsuhdeturvaa ja elämisen laatua.

Oletko kokenut viestinnän ammattilainen ja tottunut viestimään niin suomeksi, ruotsiksi kuin englanniksi?

Haemme PAMin keskustoimistoon Helsinkiin viestintäasiantuntijaa työskentelemään viestintä- ja yhteiskuntapoliittisella osastolla, jossa työtehtäviin kuuluu monikielisen sekä maahanmuuttajille suunnatun viestinnän koordinointi, tuotanto ja kehittäminen. Viestinnän asiantuntija osallistuu myös muun viestinnän tuottamiseen.

Hakijoilta edellytämme vahvaa viestinnän osaamista ja kokemusta. Odotamme hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi sekä organisointikykyä, kehittävää työotetta ja oma-aloitteisuutta.

Tarjoamme näköalapaikan mukavassa työympäristössä ja hyvät työsuhteen ehdot. Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Jos kiinnostuit tehtävästä, jätä rohkeasti hakemuksesi viimeistään 8.8. Hakemukseen pääset tästä.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintäpäällikkö Miia Järvi 30.7. alkaen miia.jarvi@pam.fi tai p. 044 344 1585.

JHL hakee aluepalveluneuvojaa

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL hakee aluepalveluneuvojaa toistaiseksi voimassa olevaan kokoaikaiseen työsuhteeseen Oulun seudun aluetoimistoon Ouluun.

Aluetoimiston tehtävänä on palvella ja tukea yhdistyksiä ja jäseniä edunvalvontaan, järjestötoimintaan ja yhteiskuntavaikuttamiseen liittyvissä asioissa. Aluetoimisto järjestää jäsenistölleen koulutusta sekä opiskelija- ja nuorisotoimintaa.

Aluepalveluneuvojan tehtäviin kuuluvat jäsenyyteen, järjestäytymiseen, työttömyysturvaan ja yhdistystoimintaan liittyvät toimiston sisäiset palvelut, asiakaspalvelu sekä jäsenistön ja aktiivien neuvonta-, koulutus- ja järjestötehtävät. Lisäksi aluepalveluneuvojan tehtäviin kuuluu tilaisuuksien järjestelyihin liittyvät tehtävät.

Odotamme Sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja toimimiseen tiimimäisessä työyhteisössä, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme myös, että olet perehtynyt työttömyysturva-asioihin. Edellytämme hyviä asiakaspalvelutaitoja ja asiakaspalvelukokemuksen huomioimista sekä tietoteknisten ja sähköisten ohjelmien hyvää hallintaa.

Ammattiyhdistysliikkeen ja ammatillista järjestäytymistä edistävien toimintamallien tuntemus sekä kokemus järjestö- ja edunvalvontatehtävistä luetaan eduksi.

Tehtävän hoitaminen edellyttää jonkin verran matkustamista ja työskentelyä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tehtävässä tarvitaan hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan. Oulun seudun aluetoimiston aluepalveluneuvojan tehtävä täytetään 1.10.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat viikolla 31 Oulun seudun aluetoimiston aluepäällikkö Tanja Tiainen puh. 050 3576714 ja JHL:n järjestöjohtaja Nina Heikkilä puh. 040 709 6814

Hakemus ja ansioluettelo on toimitettava 5.8.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä: Oulun seudun aluepalveluneuvoja.

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja www.jhl.fi

Ammattiliittojen urapalveluja

Palvelualojen ammattiliiton PAMin Duunisivut