Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

Avoimet työpaikat

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL hakee sopimusasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin

Haemme sopimusasiantuntijaa kokoaikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan tehtävään JHL:n keskustoimistolle Helsinkiin edunvalvonnan ja järjestötoiminnanlinjalle yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialueelle.

Sopimusasiantuntija tulee toimimaan yksityisen sosiaali- ja terveyspalvelualan tiimissä. Sopimusasiantuntijan pääasiallisena tehtävänä on henkilökohtaisia avustajia koskevan valtakunnallisen työehtosopimuksen ja yksityisen terveyspalvelualan neuvottelutoiminta. Neuvotteluvastuiden lisäksi sopimusasiantuntijan tehtävään sisältyy tiimin sopimusalojen riita- ja erimielisyysasioiden koordinoimista ja hoitamista, kouluttamista, henkilöstönedustajien neuvontaa ja ohjeistamista, lausuntojen ja opas- yms. tekstin tuottamista, sekä sidosryhmäyhteistyötä työnantajan edustajien, muiden järjestöjen ja alan asiantuntijatahojen kanssa.

Hakijalta edellytämme henkilökohtaisen avun eri työnantajamallien sekä tiimin työehtosopimusten (heta-tes, ysostes ja tptes) hyvää tuntemusta. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää vahvaa työelämää ohjaavien lakien hallintaa, erittäin hyviä kirjallisia viestintätaitoja, koulutus-, esiintymis- ja yhteistyötaitoja sekä kykyä omaksua uutta tietoa ja hyödyntää sitä työssä. Arvostamme kielitaitoa (englanti, ruotsi). Työ edellyttää matkustamista.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot sekä monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan. Paikka täytetään 1.9.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa ajalla 5.-6.8.2020 ja 10.-13.8 klo 12:00-13:30 neuvottelujohtaja Mari Keturi puh. 050 461 9315. Vapaamuotoiset hakemukset ja ansioluettelot tulee toimittaa 13.8.2020 klo 16:een mennessä sähköpostitse osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi, aihekenttään maininta: Sopimusasiantuntija.

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja www.jhl.fi.

.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.

Ammattiliittojen urapalveluja

Palvelualojen ammattiliiton PAMin Duunisivut