Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

JHL hakee aluetoimitsijoita Etelä-Suomeen, Varsinais-Suomeen ja Pohjanmaalle

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja www.jhl.fi.

Haemme kolmelle paikkakunnalle

aluetoimitsijoita

toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin. Yksi aluetoimitsijan tehtävä täytetään Etelä-Suomen aluetoimistoon, yksi Varsinais-Suomen aluetoimistoon ja yksi Pohjanmaan aluetoimistoon.

Aluetoimitsijoiden tehtäviin kuuluvat jäsenistön edunvalvontaan, järjestäytymiseen ja yhdistystoimintaan liittyvät neuvonta-, neuvottelu-, ammattiala-, koulutus-, tiedotus ja järjestötehtävät.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä ongelmien ratkaisutaitoa, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme myös, että olet perehtynyt työlainsäädäntöön sekä työ- ja virkaehtosopimuksiin sekä ammatillista järjestäytymistä edistäviin toimintamalleihin.

Arvostamme ay-kokemusta, julkishallinnon ja julkisten ja hyvinvointialojen työehtosopimusten tuntemusta sekä kouluttajavalmiuksia. Kielitaito ja ajokortti ovat hakijalle eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustamista ja mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot sekä monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan.

Etelä-Suomen ja Pohjanmaan aluetoimiston aluetoimitsijan tehtävät täytetään 1.8.2019 tai sopimuksen mukaan. Varsinais-Suomen aluetoimiston tehtävä täytetään 14.6.2019 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat

• Etelä-Suomen aluetoimiston aluepäällikkö Rune Takamaa, puh. 040 016 2176
  • Varsinais-Suomen aluetoimiston aluepäällikkö Maaret Laakso, puh. 040 544 4887
  • Pohjanmaan aluetoimiston aluepäällikkö Jukka-Pekka Matintupa, puh. 050 463 2687
  • JHL:n järjestöpäällikkö Pekka Soini, puh. 040 048 4265
  • Toimialajohtaja Håkan Ekström, puh. 040 828 2865
  • Toimialajohtaja Teija Asara-Laaksonen, puh. 040 770 6577 (Pohjanmaan aluetoimitsijan tehtävä).

Hakemus ja ansioluettelo 6.5.2019 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä haettavasta tehtävästä.

JHL hakee markkinointiviestinnän päällikköä

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 200 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Lisätietoja www.jhl.fi.

Haemme

markkinointiviestinnän päällikköä

keskustoimistolle viestinnän ja markkinoinnin yksikköön kokoaikaiseen ja toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Markkinointiviestinnän päällikön päätehtävät ovat JHL-brändin edistäminen ja kehittäminen, viestintään osallistuminen ja seitsenhenkisen yksikön esimiestehtävät.

Markkinointiviestinnän päällikkö osallistuu monikanavaiseen viestintään ja markkinointiin sekä tarpeen mukaan viestinnän ja yhteiskuntavaikuttamisen toimialueen muihin tehtäviin. Tehtävät nivoutuvat pääsääntöisesti sisältömarkkinoinnin keinoin tiiviisti osaksi jäsenhankintaa ja jäsenpalvelua. Työtä tehdään yhteistyössä liiton muiden yksiköiden ja aluetoimistojen kanssa.

Tehtävässä vaaditaan laajaa ja syvällistä osaamista viestinnässä ja markkinoinnissa suunnittelusta konkreettiseen toteutukseen sekä erinomaista suomen kielen kirjallista ja suullista hallintaa. Lisäksi vaaditaan esiintymiskykyä, luovuutta, budjetinhallinnan taitoja, oma-aloitteisuutta ja kykyä toimia kiireen ja paineen alla nopeasti ja tehokkaasti. Yksikön esimiestehtävässä vaaditaan kokemusta, luovien henkilöiden johtamistaitoja ja vuorovaikutustaitoja. Edellytämme soveltuvaa viestinnän ja/tai markkinoinnin koulutusta. Hyvä yleiskäsitys ammattiyhdistysliikkeen toiminnasta sekä järjestötoiminnasta auttavat tehtävän hoitamisessa. Digimarkkinoinnin osaaminen ja ymmärrys analytiikan ja tutkimusten hyödyntämisestä osana päätöksentekoa ovat eduksi.

Tarjoamme loistavat työkaverit ja kiinnostavan työyhteisön yhteiskunnallisten asioiden parissa. Markkinointiviestinnän päällikkönä pääset vaikuttamaan siihen millaiselta ammattiliitto näyttää 200 000 jäsenelle, sidosryhmille ja yhteiskunnalle.

Paikka täytetään 14.8.2019 alkaen tai sopimuksen mukaan. Työehdot ovat työehtosopimuksemme mukaiset. Hakemukset pyydetään lähettämään 29.4.2019 klo 10.00 mennessä osoitteella henkilöstöhallinto@jhl.fi. Aihekenttään maininta: Markkinointiviestinnän päällikkö.

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa viestintäpäällikkö Kristiina Ahonen, p. 040 530 1774.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.