Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

SAK hakee ekonomistia

SAK edustaa noin 900 000 palkansaajaa sekä 17 teollisuuden, julkisen sektorin, kuljetusalojen, yksityisten palvelujen ja kulttuurialojen ammattiliittoa. Olemme etu- ja neuvottelujärjestö, yhteiskunnallinen uudistaja ja osa kansainvälistä ay-liikettä.

Suomen suurin palkansaajien keskusjärjestö SAK hakee

ekonomistia

Taloustieteen ammattilaisena sinulla on laaja ymmärrys talouspolitiikasta ja työmarkkinoista. Meillä vastaat erityisesti makrotalouteen ja kauppapolitiikkaan liittyvien asioiden valmistelusta. Lisäksi johdat itsenäisiä projekteja ja toimitat erilaisia materiaaleja, kuten SAK:n työmarkkinakatsausta. Laadit myös muita talouspoliittisia analyyseja tarpeen mukaan ja tuotat taloudellista dataa ja vaikutusarvioita muiden asiantuntijoidemme työn tueksi.

Sinulla on kyky puhua erityyppisille yleisöille ja tuottaa teksti- ja videoblogeja sekä somesisältöjä yhteistyössä viestintäyksikkömme kanssa. Osana toimenkuvaasi palvelet mediaa ja edustat keskusjärjestöä valtionhallinnon ja järjestöjen yhteisissä työryhmissä.

Sinulla on ylempi korkeakoulututkinto taloustieteistä ja mielellään jo muutaman vuoden työkokemus talouspolitiikan asiantuntijatehtävistä.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Hakaniemessä. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja sosiaalisen työyhteisön sekä keskeisen paikan edistää palkansaajien hyvinvointia muuttuvassa työelämässä. Toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen palkkaus ja muut työehdot määräytyvät Ay-toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukaisesti.

Lisätietoja antaa johtaja Hannu Jouhki, puh. 040 669 0519. Hakemuksen ja CV:n pyydämme toimittamaan osoitteeseen mari.laaka@sak.fi tiistaihin 20.8. kello 16:een mennessä. Tutustu tarkemmin Suomen suurimpaan palkansaajien keskusjärjestöön: www.sak.fi.

SASK hakee vapaaehtoistoiminnan suunnittelija

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK hakee

vapaaehtoistoiminnan suunnittelijaa

Helsinkiin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työ alkaa mahdollisimman pian, viimeistään kuitenkin 15.10.2019.

SASK on suomalaisen ammattiyhdistysliikkeen ihmisoikeus- ja kehitysyhteistyöjärjestö. SASK toimii Aasiassa, Afrikassa ja Latinalaisessa Amerikassa tukien kumppanijärjestöjen toimintaa työntekijöiden oikeuksien parantamiseksi.

Vapaaehtoistoiminnan suunnittelija vastaa SASKin vapaaehtoistoiminnan suunnittelusta, toteutuksesta ja kehittämisestä. Hän huolehtii uusien vapaaehtoisten kouluttamisesta, toiminnan organisoinnista sekä vapaaehtoisiin liittyvästä viestinnästä. Lisäksi hän järjestää SASKin tapahtumia ja kehittää SASKin näkyvyyttä kotimaassa yhdessä viestintäpäällikön kanssa. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta Suomessa ja ulkomailla.

Valituksi tulevalta hakijalta edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta, kokemusta tapahtumien järjestämisestä, kouluttamisesta ja toimimisesta vapaaehtoisverkoston vetäjänä sekä suomen ja englannin kielen taitoa. Kokemus organisaatioviestinnän tehtävistä katsotaan eduksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteista, järjestelmällistä ja viestinnällistä työotetta sekä innostusta ihmisten parissa toimimiseen. Arvostamme ammattiyhdistysliikkeen ja kehitysyhteistyön tuntemusta.

Kirjalliset hakemukset ansioluetteloineen pyydetään toimittamaan su 1.9.2019 mennessä osoitteeseen janne.ronkainen@sask.fi. SASKin toiminnanjohtaja Janne Ronkainen vastaa tiedusteluihin ma 26.8. klo 15–16, p. 040 776 8557.

SASK hakee viestintäpäällikön sijaista

Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK hakee

viestintäpäällikön sijaista

Helsinkiin ajalle 1.10.2019–31.8.2020. Työssä voi aloittaa jo syyskuussa.

Viestintäpäällikkö vastaa SASKin viestinnän kokonaisuudesta osana kahden hengen tiimiä sekä toimii verkkosivujen päätoimittajana. Hänen vastuullaan on mm. sosiaalinen media sekä viestinnällinen yhteistyö jäsenjärjestöjen ja muiden sidosryhmien kanssa. Hän toimii osana SASKin johtoryhmää.

Valituksi tulevalta hakijalta edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja/tai vähintään kolmen vuoden kokemusta organisaatioviestinnästä sekä sujuvaa englannin kielen taitoa. Edellytämme myös sujuvaa kynää sekä kokemusta verkkosivujen toimittamisesta ja kuvankäsittelystä. Tehtävässä menestymiseksi tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja ja tietoteknisiä taitoja, innovatiivisuutta, ripeää työotetta sekä kykyä pitää käsissä monia lankoja. Arvostamme ammattiyhdistysliikkeen ja kehitysyhteistyön tuntemusta sekä kokemusta viestinnällisestä kampanjoinnista.

Kirjalliset hakemukset ansioluetteloineen pyydetään toimittamaan ke 28.8.2019 mennessä osoitteeseen janne.ronkainen@sask.fi. SASKin toiminnanjohtaja Janne Ronkainen vastaa tiedusteluihin ma 26.8. klo 14–15, p. 040 776 8557.

Rakennusliitto hakee aluetoimitsijaa Uudenmaan toimistoon

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme

aluetoimitsijaa

eteläiselle toiminta-alueelle Uudenmaan aluetoimistoon

Edellytämme hakijalta talotekniikka-alan (LVI-toimialan) työehtosopimuksen tuntemusta, kokemusta urakkatyöstä ja urakkahinnoittelusta. Myös kielitaito ja atk-taidot ovat eduksi valintaan. Lisäksi edellytämme hakijalta valmiutta siirtyä työskentelemään myös toiselle toimistopaikkakunnalle.

Aluetoimitsijan tehtäviä ovat mm. työpaikkakäynnit, luottamushenkilöiden valintojen varmistaminen ja koulutus, jäsenhankinta, edunvalvonta-asioiden hoitaminen sekä jäsentilaisuuksien järjestely.

Työssä tarvitaan neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja sekä kykyä ryhmätyöskentelyyn. Toimitsijan tulee osata ilmaista itseään kirjallisesti ja suullisesti. Hänen on myös hallittava ammatillisen toiminnan edellyttämät sopimustoiminnan perusteet.

Rakennusliitolla on tarjottavanaan SAK:laisten ammattiliittojen tasoiset työsuhteen ehdot ja paljon palkitsevaa työtä alan ammattiliittotoiminnassa.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 25.8.2019 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaavat toiminta-alueen päällikkö Vilppu Oikarinen, puh. 050 383 5453, tai henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.

Rakennusliitto hakee viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijaa

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme

viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijaa

Rakennusliiton keskustoimistoon Helsinkiin.

Olet viestinnän ja markkinoinnin moniosaaja, jolle mediat ovat tuttuja printistä sosiaalisen median kanaviin. Osaat luoda ja muotoilla sisältöjä eri viestintäkanaviin. Hallitset digimarkkinoinnin pelisäännöt ja työkalut. Olet tiimipelaaja ja arvostat ammattiyhdistysliikkeen arvopohjaa.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 25.8.2019 mennessä osoitteeseen janne.makinen@rakennusliitto.fi.

Tiedusteluihin Rakennusliitosta vastaavat

• viestintäpäällikkö Janne Mäkinen, puh. 040 352 1161 tai
  • henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.