Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee toimitsijaa Rovaniemelle

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 210 000 jäsentä, joista naisia on 76 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla.

PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla. Työelämän asiantuntijana PAM parantaa jäsentensä toimeentuloa, työsuhdeturvaa ja elämisen laatua.

Haemme Pohjois-Suomen alueelle

toimitsijaa

vakinaiseen työsuhteeseen.

Toimitsijan työtehtäviä ovat työpaikkojen järjestämistyön suunnittelu, toteutus ja raportointi, ammattiosastojen toiminnan kehittäminen ja ohjaus, työelämätiedotus kouluilla, jäsenhankinta sekä osallistuminen luottamusmies- ja työpaikkatoiminnan kehittämiseen. Tarvittaessa toimitsija neuvoo jäseniä laki-, työehtosopimus- ja työttömyysturva-asioissa.

Tuemme tehtävässä kehittymistä ja perehdytämme siihen. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Työskentelypaikka on Rovaniemen aluetoimisto.

Sinulta toivomme intoa oppia uusia tehtävä, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisukykyä sekä vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja. Englannin kielen taito on suotava.

Jätä hakemuksesi viimeistään 1.3.2020. Sähköiseen hakulomakkeeseen pääset tämän linkin kautta.

Lisätietoja antaa aluepäällikkö Jaana Manninen, jaana.manninen@pam.fi tai p. 050 467 6803.

Teollisuusliitto hakee graafista suunnittelijaa

Oletko vuorovaikutustaitoinen

graafisen suunnittelun näkemyksellinen ammattilainen?

Kunnianhimoinen tiimimme kaipaa sinusta täydennystä. Teemme jäsenillemme suosittua ja sidosryhmien tarkasti seuraamaa Tekijä-lehteä printtinä ja verkkoon.

Tehtävässä pääset vastaamaan Tekijän graafisesta suunnittelusta ja toteutuksesta saumattomassa yhteistyössä tehtäviinsä sitoutuneen lupsakkaan toimituksen kanssa. Kehität Tekijän graafista ulkoasua pitkällä aikavälillä printtinä ja verkkolehtenä ja vastaat toteutuksista. Taitat Tekijän, valmistat infografiikat, hallitset valo- ja kuvituskuvien painokuntoon ja verkkolehteen käsittelyn ja osallistut aktiivisesti sisällön suunnitteluun. Pääset antamaan näkemyksesi myös teknisen työskentelyalustan kehittämiseen. Tarvittaessa osallistut liiton visuaalisen ilmeen ja muun julkaisutoiminnan suunnitteluun ja toteutukseen.

Sinulla on vankka työkokemus graafisen suunnittelijan tehtävistä toimitusympäristössä, hyvät näytöt taidoistasi sekä korkeakoulu tai opistotasoinen tehtävän vaatimuksia vastaava koulutus. Lisäksi sinulla on erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityötaidot, olet ratkaisukeskeinen ja tottunut välillä kiireiseen työtahtiin.

Tehtävä alkaa toukokuussa 2020 tai sopimuksen mukaan.

Voit hakea paikkaa 5.3. asti tästä linkistä.

Lisätietoja:
Päätoimittaja Petteri Raito. Sähköposti: petteri.raito@teollisuusliitto.fi. Puhelin 040 728 4615. Soittoajat: 19.2., 21.2., 24.2., 26.2., 2.3. ja 3.3. kello 9–11.

PAM hakee aluepäällikköä Pohjois-Suomeen

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMilla on noin 230 000 jäsentä, jotka työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

Haemme Pohjois-Suomen alueelle

aluepäällikköä

vakituiseen työsuhteeseen.

Alueeseen kuuluu kaksi toimistoa: Oulu ja Rovaniemi, pääasiallinen työskentelypaikka on Oulun aluetoimisto.

Aluepäällikön tehtäviin kuuluu johtaa ja kehittää Pohjois-Suomen alueen toimintaa ja jäsenpalvelua sekä ylläpitää ja luoda sidosryhmäyhteyksiä.

Tehtävä edellyttää järjestö- ja esimieskokemusta, hyvää suunnittelu- ja organisointikykyä sekä työlainsäädännön ja työehtosopimusten tuntemusta.

Työssä tarvitaan vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja sekä matkustusvalmiutta. PAMilaisen työelämän, PAMin ja alueen tunteminen, hyvä kielitaito sekä hyvä suullinen ja kirjallinen ilmaisukyky auttavat tehtävässä onnistumista.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän sekä kilpailukykyiset työsuhteen ehdot. Tuemme tehtävässä kehittymistä.

Tehtävä on vakinainen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa järjestöjohtaja Risto Kalliorinne, p. 044 796 1320, ajalla 24.–28.2.2020.

Jätä hakemuksesi viimeistään 8.3.2020. Sähköiseen hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä.

SEL hakee jäsenrekisterityöntekijää

Haemme palvelukseemme

jäsenrekisterityöntekijää

keskustoimistoomme Helsinkiin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, joka alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Jäsenrekisterityöntekijän tehtäviin kuuluvat työt liiton jäsenrekisterissä ja toimistotyöt.

Hakijalta edellytämme jäsenpalvelualttiutta, hyviä tietoteknisiä valmiuksia, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja oma-aloitteisuutta. Eduksi katsomme ammattiliittotuntemuksen ja kielitaidon.

Tarjoamme mielekkään työn ay-liikkeessä ja mukavan työyhteisön. Suomen Elintarviketyöläisten Liitto SEL on SAK:lainen 30 000 jäsenen ammattiliitto, joka toimii elintarvikealan työntekijöiden työehtojen ja työympäristön parantamiseksi.

Vapaamuotoinen hakemus ansioluetteloineen tulee toimittaa viimeistään maanantaina 16.3.2020 kello 16 sähköpostilla osoitteeseen pekka.narhinen@selry.fi. Todistusjäljennöksiä ei tarvitse lähettää.

Lisätietoja jäsenrekisterityöntekijän tehtävästä antaa arkisin kello 9–11 järjestöpäällikkö Pekka Närhinen, p. 0400 630 226.

Rakennusliitto hakee aluetoimitsijoita Tampereelle ja Ouluun

Rakennusliitto on rakennusteollisuuden ammattilaisten ja alan ammattilaisiksi opiskelevien vahva SAK:lainen riippumaton ammattiliitto. Liitto on myös yhteiskunnallinen etujärjestö, joka vaikuttaa laillisen yritystoiminnan ja työn puolesta ympäri maata. Tulevaisuuden näkymät ovat hyvät. Jäseniä Rakennusliitossa on yli 70 000 ja liitolla on hieman yli 90 työntekijää, jotka työskentelevät keskustoimistossa Helsingissä ja aluetoimistoissa eri puolilla maata.

Haemme kahta aluetoimitsijaa läntiselle toiminta-alueelle Tampereen aluetoimistoon ja yhtä aluetoimitsijaa pohjoiselle toiminta-alueelle Oulun aluetoimistoon.

1. Kaksi aluetoimitsijaa läntiselle toiminta-alueelle Tampereen aluetoimistoon

Aluetoimitsijan tehtäviä ovat mm. työpaikkakäynnit, luottamushenkilöiden valintojen varmistaminen ja koulutus, jäsenhankinta, edunvalvonta-asioiden hoitaminen, liiton tarjoaminen palvelujen markkinointi sekä jäsentilaisuuksien järjestely.

Työssä tarvitaan neuvottelu- ja ihmissuhdetaitoja sekä kykyä ryhmätyöskentelyyn. Toimitsijan tulee osata ilmaista itseään kirjallisesti ja suullisesti. Työ vaatii liikkumista ja tarvittaessa työskentelyä myös muilla toimistopaikkakunnilla. Työhön liittyy ajoittain ilta- ja viikonlopputyötä.

Edellytämme hakijalta kokemusta työskentelystä rakennusalalta. Myös kielitaito ja ATK-taidot ovat eduksi valinnassa.

Hakemus ja ansioluettelo tulee toimittaa sähköisesti sunnuntaihin 23.2.2020 mennessä osoitteeseen markus.ainasoja@rakennusliitto.fi

Tiedusteluihin vastaa toiminta-alueen päällikkö Jouni Ruotsalainen, puh. 050 369 9922, ja henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh. 0500 459 729.

2. Aluetoimitsija pohjoiselle toiminta-alueelle Oulun aluetoimistoon

Tiedusteluihin vastaa toiminta-alueen päällikkö Juha Kauppinen, puh. 0500 427 830, ja henkilöstöpäällikkö Markus Ainasoja, puh 0500 459 729.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.