Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

Teollisuusliitto hakee aluetoimitsijaa Tampereelle

Teollisuusliitto hakee

aluetoimitsijaa

Pirkanmaalle.

Etsimme joukkoomme Tampereelle positiivista, motivoitunutta, rohkeaa ja ennakkoluulotonta tyyppiä, joka on valmis oppimaan uutta ja jakamaan osaamistaan Pirkanmaan alueella.

Työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Pääasialliset työtehtävät liittyvät jäsenten työsuhdeasioiden hoitamiseen, ammattiosastotoiminnan tukemiseen ja työpaikkojen järjestämiseen.

Työpäivät ovat epäsäännöllisiä ja ajoittain myös viikonloput kuluvat työn merkeissä. Alueella sutjakasti liikkuminen edellyttää oman auton käyttöä.

Aluetoimitsijan tehtävä on määräaikainen 2.1.–30.6.2019. Odotamme hakemustasi viimeistään 5.12.2018.

Lisätietoja voit kysellä Merjalta torstaina 29.11. klo 14–16 ja keskiviikkona 5.12. klo 9–11 (puh. 050 306 4437 tai merja.rinne@teollisuusliitto.fi) ja Janilta (puh. 040 720 4087 tai jan.laine@teollisuusliitto.fi).

PAM hakee jäsenpalvelun kehittäjää

Haemme PAMin keskustoimistoon Helsinkiin

jäsenpalvelun kehittäjää

Tehtäviin kuuluu jäsenpalveluyksikön tietojärjestelmien, sähköisten palveluiden ja prosessien kehittäminen sekä osallistuminen jäsenpalveluun. Jäsenpalvelun kehittäjä toimii yhteistyössä palveluyksikön ja tietohallinnon kanssa.

Arvostamme

• kehittymiskykyä ja -halua
  • aiempaa kokemusta tietojärjestelmien tai sähköisten palveluiden kehittämisestä
  • hyviä tiimityötaitoja, itseohjautuvaa ja tavoitteellista työskentelyotetta sekä priorisointikykyä
  • palvelualttiutta, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä englannin ja ruotsin kielen taitoa.

Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän mukavassa työyhteisössä sekä hyvät työsuhteen ehdot.

Tehtävä on vakinainen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Hakemukset ja CV:t sähköisellä lomakkeella: pam.fi/rekry. Jätä hakemus 7.12.2018 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Jarno Välke, p. 044 7689 443.

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMilla on noin 230 000 jäsentä, jotka työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.