Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

JHL hakee aluepalveluneuvojaa

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 165 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme aluepalveluneuvojaa määräaikaiseen työsuhteeseen vuorotteluvapaan sijaiseksi 1.6.–31.10.2024 Etelä-Suomen aluetoimistoon Helsinkiin.

Aluetoimiston tehtävänä on palvella ja tukea yhdistyksiä ja jäseniä edunvalvontaan, järjestötoimintaan ja yhteiskuntavaikuttamiseen liittyvissä asioissa. Aluetoimisto järjestää jäsenistölleen koulutusta sekä opiskelija- ja nuorisotoimintaa.

Aluepalveluneuvojan tehtäviin kuuluvat jäsenyyteen, järjestäytymiseen ja yhdistystoimintaan liittyvät toimiston sisäiset palvelut, asiakaspalvelu sekä jäsenistön ja aktiivien neuvonta-, koulutus- ja järjestötehtävät. Lisäksi aluepalveluneuvojan tehtäviin kuuluu tilaisuuksien järjestelyihin liittyvät tehtävät.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja toimimiseen tiimimäisessä työyhteisössä, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme hyviä asiakaspalvelutaitoja ja asiakaspalvelukokemuksen huomioimista sekä tietoteknisten ja sähköisten ohjelmien hyvää hallintaa.

Ammattiyhdistysliikkeen ja ammatillista järjestäytymistä edistävien toimintamallien tuntemus sekä kokemus järjestö- ja edunvalvontatehtävistä luetaan eduksi.

Tehtävän hoitaminen edellyttää jonkin verran matkustamista ja työskentelyä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tehtävässä tarvitaan hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tehtävä täytetään 1.6.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan. Sijaisuuteen valittavan työttömän työnhakijan tulee täyttää vuorotteluvapaan sijaisen edellytykset.

Lisätietoja antaa JHL:n järjestöjohtajan sijainen Tero Strand, 040 591 9897, tai aluepäällikkö Sirkka-Liisa Kähärä, 050 466 4561.

Hakemus ja ansioluettelo on toimitettava 27.3.2024 klo 14.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi.

Sähköpostin aihekenttään merkintä: Etelä-Suomen aluepalveluneuvoja.

Teollisuusliitto hakee assistenttia

Etsimme Teollisuusliiton uuteen ulkomaalaistaustaisen työvoiman yksikköön tehokasta assistenttityön ammattilaista.

Nelihenkinen yksikkömme toimii asiantuntijaroolissa työelämän moninaisuuteen liittyvissä ulkomaalaistaustaisten työntekijöiden asioissa ja kehittää liiton valmiuksia muunkielisissä palveluissa ja vaikuttamistyössä.

Yksikön assistenttimme työ on vaihtelevaa ja monipuolista. Tehtävään kuuluu muun muassa yksikön käytössä olevien it-järjestelmien pääkäyttäjänä toimiminen sekä käytön tuki, materiaalien valmistaminen erilaisiin kokouksiin ja koulutuksiin sekä kokoussihteerinä toimiminen. Tilaisuuksien järjestäminen ja jäsenneuvonta ovat myös osa arkea. Assistentillamme on keskeinen rooli yksikön pyörien luotettavassa pyörimisessä.

Etsimämme henkilö on positiivinen, oma-aloitteinen ja organisointikykyinen ammattilainen, jolla pysyvät langat käsissä ja hymy huulilla kiireenkin keskellä. Itsenäinen ja joustava työote sekä erinomaiset vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot ovat keskiössä. Tehtävässä menestymiseen tarvitaan myös erinomaisia it-taitoja ja intoa oppia uutta. Yksikön tavoitteena on kehittää uudenlaisia toimintatapoja, joten ideointikyky ja ratkaisukeskeisyys ovat valttikortteja. Kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin ja ay-liikkeen tuntemus on etu.

Edellytämme suomen ja englannin sujuvaa suullista ja kirjallista taitoa, vähintään yhden muun kielen osaamista (erityisesti ukraina, venäjä, viro, puola, romania tai vietnam) sekä kokemusta kulttuurien välisestä vuorovaikutuksesta.

Tarjoamme mielenkiintoiset ja vaihtelevat työpäivät sekä työpanostasi aidosti arvostavan työyhteisön, mahtavat työkaverit ja merkityksellisen työpaikan sekä kirsikkana kakun päällä mahdollisuuden olla mukana luomassa uutta.

Työ alkaa 1.8.2024.

Hae viimeistään 7.4.2024 tämän linkin kautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Riikka Vasama sähköpostitse, riikka.vasama@teollisuusliitto.fi, tai puhelimitse, puh. 0400 484 528, seuraavina soittoaikoina: tiistai 19.3. kello 13–15 ja torstai 28.3. kello 9–11.

Ammattiliittojen työnhaku- ja urapalveluja

Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n alojen avoimet työpaikat

Palvelualojen ammattiliiton PAMin duunisivut

Palvelualojen ammattiliiton PAMin urapalvelut