Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee palveluneuvojaa Oulun aluetoimistoon

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto.

PAMissa on noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 %. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajanpalveluissa, kiinteistöpalveluissa sekä vartiointialalla. Jäsenet puhuvat ainakin 50 eri äidinkieltä. PAM neuvottelee palvelualoille työehtosopimukset ja valvoo jäsentensä etuja työpaikoilla.

Haemme

palveluneuvojaa

Oulun aluetoimistoon.

Palveluneuvojan tehtäviin kuuluu asiakaspalvelu-, jäsenrekisteri- ja neuvontatehtävät erilaisissa työelämän kysymyksissä sekä toimisto- ja järjestötehtäviä sovittavan työnjaon mukaisesti.

Tehtävässä menestyminen edellyttää halua oppia työelämän pelisääntöjä, ay-liikkeen järjestötoimintaa, kirjallista ja suullista esitystaitoa, englannin kielen taitoa, joustavaa työtapaa, hyviä vuorovaikutustaitoja sekä tietotekniikan hyvää hallintaa.

Tehtävä on määräaikainen sijaisuus ajalle 13.8.–31.12.2018.

Lähetä hakemuksesi 31.7.2018 mennessä. Hakemuslomakkeeseen pääset tästä linkistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 2.–6.7.2018 aluepäällikkö Risto Kalliorinne, p. 044 796 1320.

Avoimet työpaikat kansainvälisissä palkansaajajärjestöissä

Katso päivittyvä lista FinUnionsin sivuilta.