Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot uusista työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

PAM hakee järjestöneuvojaa Vaasaan

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMiin kuuluu yli 190 000 jäsentä. Suurin osa jäsenistä työskentelee kaupan alalla, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla.

Haemme Vaasan aluetoimistoon järjestöneuvojaa.

Järjestöneuvojana työskentelet Keski-Suomen ja Pohjanmaan alueella monipuolisissa tehtävissä. Vastuullesi kuuluu aluetoimiston asiakaspalvelu sekä jäsenhankinnan ja työelämätiedotuksen tukeminen ja toteutus. Lisäksi vastaat ammattiosastojen toiminnan tukemisesta sekä alueellisesta viestinnästä eri kanavissa.

Tehtäviisi kuuluvat myös alueellisten tapahtumien ja tilaisuuksien järjestäminen sekä soittokampanjoiden toteuttaminen. Tarvittaessa osallistut myös jäsenten neuvontaan työehtosopimuksia, lakiasioita tai perustason työttömyysturvakysymyksiä koskevissa asioissa.

Tehtävässä menestyäksesi sinulla on

  • hyvät vuorovaikutustaidot sekä suullisesti että kirjallisesti
  • suomen, ruotsin ja englannin kielen riittävä taito
  • hyvä tietotekninen osaaminen
  • joustava työote vaihtelevissa tilanteissa
  • halua oppia uusia tehtäviä.

Tarjoamme sinulle

  • mielenkiintoisen työtehtävän Keski-Suomen ja Pohjanmaan alueella
  • kilpailukykyiset työsuhteen ehdot
  • perehdytyksen ja tuen tehtävässä kehittymiselle
  • innostavan ja asiantuntevan työyhteisön.

Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen, ja se alkaa sopimuksen mukaan. Työpaikkasi sijaitsee Vaasan aluetoimistossa.

Jätäthän hakemuksesi viimeistään 6.10.2024 tämän linkin kautta. Edistämme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössämme ja käytämme anonyymia rekrytointia. Haastattelut pidämme perjantaina 11.10.2024 Vaasassa.

Lisätietoja tehtävästä antaa aluepäällikkö Nina Kuitunen, p. 044 752 3277 tai sähköpostitse nina.kuitunen@pam.fi.

Merimies-Unioni hakee taloudenhoitajaa

Suomen Merimies-Unioni SMU ry hakee palvelukseensa kokopäivätoimista taloudenhoitajaa Helsingin toimistoon.

Suomen Merimies-Unioni ry on merimiesten edunvalvoja, joka solmii jäseniään koskevia työehtosopimuksia ja huolehtii niiden noudattamisesta sekä auttaa työelämän ongelmissa.

Toimenkuva

Taloudenhoitaja vastaa taloushallinnosta ja toimii talousyksikön esimiehenä ja johtoryhmän jäsenenä. Taloudenhoitaja raportoi johtoryhmälle ja hallitukselle.

Tehtäviin kuuluvat

  • Talousarvion laatiminen ja tilinpäätöksen koordinointi
  • Talousseuranta ja raportointi hallitukselle
  • Sijoitustoiminnasta vastaaminen yhdessä johtoryhmän ja hallituksen kanssa
  • Yhdistyksen kiinteistöjen ylläpito ja vuokraaminen
  • Jäsenrekisteritoiminnan ylläpito yhdessä jäsenrekisterin hoitajan kanssa
  • IT-infrastruktuurin ja sovellusten ylläpito
  • Tehtävään sisältyy jonkin verran yhteydenpitoa kansainvälisiin organisaatioihin ja jäsenyyksiä kotimaisissa organisaatioissa
  • Yhteistyö työttömyyskassan kanssa
  • Henkilöstöhallintoon ja työterveyshuoltoon liittyviä tehtäviä.

Hakijalta toivotaan tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta vastaavista tehtävistä. Lisäksi toivotaan hyvää kotimaisten ja englannin kielten kirjallista ja suullista taitoa. Työ edellyttää jonkin verran matkustamista.

Hakijalta toivotaan kokemusta

  • Yhdistyksen taloushallinnon tehtävistä ja yhdistyksen organisaation toiminnasta
  • Jonkin internet-pohjaisen nykyaikaisen taloushallinto-ohjelman tuntemusta, yleisempien IT-ohjelmien hallintaa ja halua laajentaa tietoteknistä osaamista
  • Sijoitustoiminnasta yhteistyössä useampien kumppanien kanssa
  • Kokemus IT-ympäristön ja kiinteistöjen ylläpitämisestä ja vuokraustoiminnasta helpottavat tehtävien hoitamista. Samoin kuin kokemus henkilöstöhallinnosta ja työterveyshuollosta.

Työ voidaan aloittaa sopimuksen mukaisesti syksyn 2024 aikana.

Hakemukset ja lisätiedot

Hakemukset on toimitettava 29.9.2024 mennessä kirjallisena Merimies-Unionin toimistoon osoitteeseen

Suomen Merimies-Unioni
John Stenbergin ranta 6
00530 Helsinki

Hakemukset voi toimittaa myös sähköpostitse: smu@smu.fi.

Tarkempia tietoja:
Jussi Katajainen
Taloudenhoitaja
puh. 050 526 1965
jussi.katajainen@smu.fi.

ETUC hakee kirjanpitäjää

SAK:n eurooppalainen kattojärjestö, Euroopan ammatillinen yhteisjärjestö ETUC hakee kirjanpitäjää (accountant) vuoden kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen Brysseliin. Tehtävä on kokoaikainen. Hakuaika päättyy 23.9.

Tarkemmat tiedot tehtävästä ja hakuohjeet

JHL hakee koulutuskoordinaattoria

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 165 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, hyvinvointialueiden, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme koulutuskoordinaattoria JHL:n keskustoimistolle Helsinkiin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Sijoitut JHL:n yhteisten palvelujen yksikköön, jossa työskentelet osana kurssineuvonnan tiimiä. Pääasiallisina tehtävinäsi on toimia kurssihallinnon ja opetuksen käyttämien sovellusten pääkäyttäjänä sekä koulutuksen laskutusvastaavana.

Sovellusten pääkäyttäjänä työtehtäviäsi ovat käyttöoikeuksien hallinnasta ja käyttäjien opastamisesta huolehtiminen. Ylläpidät sovelluksessa olevia kurssi-, tuote- ja hinnastotietoja varmistaen samalla tietojen laadun ja ajantasaisuuden. Erilaisia ongelmatilanteita selvittelet niin itsenäisesti kuin yhteistyössä järjestelmätoimittajan tai tietohallinnon kanssa. Tärkeä osa tehtävääsi on osallistua prosessien automatisointiin ja kehittämiseen. Toimit koulutuksen asiantuntijana piakkoin käynnistyvässä järjestelmäprojektissa.

Laskutuksesta vastaavana huolehdit koulutustapahtumien laskutuksen valmistelusta itsenäisesti ja ajallaan. Varmistat laskutustietojen oikeellisuuden erilaiset sopimukset ja hinnastot huomioiden, pidät yhteyttä asiakkaisiin ja sidosryhmiin sekä raportoit laskutuksen toteutumisesta. Teet yhteistyötä talousyksikön kanssa.

Osallistut tarvittaessa myös kurssihallinnon ja -neuvonnan muihin tehtäviin.

Tehtävissä onnistuminen vaatii:

  • tarkkuutta ja huolellisuutta
  • sähköisten järjestelmien, erityisesti Microsoft-tuoteperheen ohjelmistojen (Word, Excel, PowerPoint, Teams) hyvää hallintaa, Power BI -osaamisen katsomme eduksi
  • dokumentaatio- ja raportointitaitoja
  • motivaatiota kehittää ja automatisoida raportointia, prosesseja ja työtehtäviä
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • aikaisempaa työkokemusta vastaavantyyppisistä tehtävistä.

Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot. Työskentelet mielellään tiimissä, jossa kannetaan vastuuta niin omista kuin yhteisistä tehtävistä. Siedät myös ajoittaista kiirettä.

Työpisteesi on JHL:n keskustoimistossa Sörnäisissä. Työhön sisältyy osittainen etätyömahdollisuus. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn. Palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaan. Paikka täytetään lokakuusta 2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Nina Hokkanen, puh. 050 428 0665 perjantaina 6.9. klo 9–11.

Hakemukset ja ansioluettelot 16.9.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä ”koulutuskoordinaattori”. Luemme hakemuksia jo hakuaikana.

Ammattiliittojen työnhaku- ja urapalveluja

Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n alojen avoimet työpaikat

Palvelualojen ammattiliiton PAMin duunisivut

Palvelualojen ammattiliiton PAMin urapalvelut

Rakennusliiton urapalvelut

Suomen Muusikkojen Liiton listaus koesoitoista

Sähköliiton työtori

Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liiton Temen Työta kaikille -palvelu

Teollisuusliiton työtori

Teollisuusliiton duunivalmennus