Kivi voittaa sakset -mielenilmaus

Maanantaina 15.4. kello 15 Helsingin Rautatientorilla järjestäytyy Kivi voittaa sakset -mielenilmaus kulttuurileikkauksia vastaan. Kulkue lähtee Rautatientorilta kohti Espan lavaa.
Aika: 15.4.2024 Paikka:
Helsingin Rautatientori ja Espan lava
Osoite:
Rautatientori, Helsinki
Järjestäjä:
Suomen Muusikkojen Liitto, Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitto Teme ja muita kulttuurialan työntekijäjärjestöjä

Mielenilmauksessa mukana ovat Avate Audiovisuaalisen alan tekijät ry, Dokumenttikilta ry, F.C.E Suomen elokuvaleikkaajat ry, Forum Artis ry, Suomen elokuva- ja mediatyöntekijät SET ry, Näyttelijäliitto – Skådespelarförbundet ry, Suomen elokuvaohjaajaliitto SELO ry, Suomen Journalistiliitto, Suomen Kirjailijaliitto, Suomen Musiikintekijät ry, Suomen Muusikkojen Liitto ry, Suomen Näytelmäkirjailijat ja Käsikirjoittajat ry, Suomen Säveltäjät ry, Suomen Taiteilijaseura – Konstnärsgillet i Finland ry, Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry, Teme – Teatteri- ja mediatyöntekijöiden liitto, Women in Film & Television Finland.

Lue lisää Temen sivuilta.

60.171109677696, 24.9427487