Ammattiliittojen ilmastoiltapala

Mikonkatu 8 A, 6. krs, Helsinki
Järjestäjä:
SAK Nuoret, Akavan opiskelijat ja STTK-Opiskelijat

Ammattiyhdistysliikettä arvostellaan usein jäykäksi, joustamattomaksi ja ajatusmaailmaltaan vanhanaikaiseksi. Näitä adjektiiveja toistetaan usein myös keskusteltaessa ilmastonmuutoksesta ja ammattiyhdistysliikkeen suhteesta. Kuitenkin jäsentutkimustemme mukaan jäseniämme ilmastonmuutos huolestuttaa.

SAK Nuoret, Akavan opiskelijat ja STTK-Opiskelijat haluavat toivottaa sinut Climate Aid -viikon kunniaksi tervetulleeksi rentoon iltapalatilaisuuteen keskiviikkona 20.11.2019 klo 18.30–20.30. Tilaisuuden aikana on tarkoitus purkaa näitä osin vääriä mielikuvia ammattiyhdistysliikkeen ajatusmaailmasta ja toimintatavoista ilmastonmuutoksen suhteen.

Tilaisuus järjestetään STTK:n toimistolla Helsingin keskustassa, Mikonkatu 8 A, 6. krs, 00100 Helsinki.

Iltapalan lomassa kuullaan ammattiliittojen ilmastotyön asiantuntijoita. Keskustelua vetää kansanedustaja Atte Harjanne, joka ennen keskusteluosuutta alustaa Suomen hallituksen ilmastotavoitteista.

Klo 18.30
Iltapalaa tarjolla

Klo 19.00
Avaus ja alustus

Klo 19.20
Paneelikeskustelu

Ilmoittaudu mukaan täällä.

Käy myös Facebookissa kertomassa, että olet tulossa paikalle!

60.1696027, 24.944628