Lindström Rami

Rami
Lindström
Työmarkkinapäällikkö

Työskentelen SAK:n työehdot-osastolla työmarkkinapäällikkönä. Työni on koordinoida työehtosopimustoimintaa SAK:n osalta ja huolehtia sopimusjärjestelmän tulevaisuudesta muuttuvassa maailmassa. Sopimusjärjestelmä on murroksessa ja pyrin varmistamaan yhdessä liittojen kanssa, että se toimii jatkossakin parhaalla mahdollisella tavalla ja turvaa duunarin työehdot.

Olen aiemmin työskennellyt muutamassa ammattiliitossa työmarkkinajuristina sekä työttömyyskassan johtajana. SAK:hon siirryin sosialidemokraattisen eduskuntaryhmän oikeus- ja kansainvälisten asioiden yksikön päällikön tehtävästä. Oikeustieteen maisterin tutkinnon lisäksi olen suorittanut tradenomin (YAMK) tutkinnon oikeusmuotoilusta (Legal design) ja henkilöstöpäällikön tutkinnon sekä opiskellut mm. tietoliikennetekniikkaa.

Opiskelu on yksi rakkaimmista harrastuksistani, mutta sen lisäksi pelaan nelosdivarin koripalloa ja nautin kirjoista, elokuvista ja musiikista.

Työmarkkinapäällikkö Rami Lindströmin kasvokuva