Tulevaisuus tänään

Painavaa puhetta työstä ja sen muutoksesta. Tiukkaa asiaa yhteiskunnan murroksesta. Korkeatasoisia keskusteluja. Mieleenpainuvia kohtaamisia.
Aika: 6.10.2018 Paikka:
Paasitorni
Osoite:
Paasivuorenkatu 5 A, Helsinki
Järjestäjä:

SAK kutsuu sinut toista kertaa järjestettävään Tulevaisuus tänään -tapahtumaan 6. lokakuuta 2018 Helsinki Congress Paasitorniin. Tilaisuus tarjoaa sinulle laajan näkymän työelämän ja yhteiskunnan haasteisiin ja uusiin ratkaisuihin.

Päivän aikana käydään kahdeksan mielenkiintoista ja eteenpäin katsovaa keskustelua mm hyvinvoinnista, toimeentulosta, työelämän vaatimuksista, ammattiyhdistysliikkeen uusista toimintatavoista sekä työn ja ympäristön suhteesta. Keskustelijoiksi ovat lupautuneet muun muassa Owen JonesEsko Valtaoja, Sirpa Pietikäinen, Pirjo Nuotio, Niina Lahtinen, Anu Partanen ja Roni Back.

Tapaat Paasitornissa myös yhteistyökumppaneita omilla esittelypisteillään.

Tulevaisuus tänään -tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Paasitornin ovet avautuvat kello 9. Ensimmäisessä keskustelussa kello 9.30 alkaen pohditaan brittiläisen tietokirjailijan Owen Jonesin johdolla, miten käy hyvinvointiyhteiskunnalle tulevaisuudessa. Päivän päättävä Esko Valtaojan ja Jarkko Elorannan keskustelu alkaa kello 15.00.

Jos et pääse paikalle, voit seurata keskusteluja suorana nettilähetyksenä täällä.

SAK järjestää tapahtumaan yhteiskuljetuksia ympäri Suomen. Kuljetuksista saat lisätietoa tapahtuman Facebook-sivulta.

Tapahtuman tarkempi ja tietoja puhujista löytyy osoitteesta tulevaisuustanaan.fi sekä Facebookissa ja Twitterissä: fb.me/ttanaan ja twitter.com/ttanaan.

60.178528, 24.9472802