FFC förnyar sina nättjänster

15.01.2001 18:46 karhu admin
Nyhet Arbetsliv
SAK:n verkkopalvelut uudistuvat

Välkommen till FFCs nya webbtjänst! FFC förnyar ständigt sina nättjänster och denna tjänst är en del av förnyelsen. Förnyelseprocessen innebär att webbtjänsterna hela tiden utvecklas.

Vår strävan är att göra sådana Internetsidor som betjänar såväl FFC-medlemmarna som andra som är intresserade av facklig verksamhet och arbetslivet. FFCs medlemmar får elektroniskt tillgång till medlemsförmåner, såsom gratis uppkoppling och e-postadress samt möjlighet att ge och få feedback och stå i kontakt med såväl FFC som medlemsförbunden - läs mera under punkten Medlemmar. Vår webbtjänst ger också aktuell information om FFC-facket och om arbetslivet såväl i Finland som utomlands.

Om du ännu inte hör till något fackförbund kan du genom att klicka på Medlemsförbund | Hur jag blir medlem leta fram det förbund som passar dig och också ansluta dig. Du kan också kontrollera dina egna anställningsvillkor och bristerna i dem genom testet under Information om arbetslivet | Allt i skick på jobbet?
Materialet i FFCs webbtjänst utvidgas hela tiden. En del av materialet sammanställs som bäst och vår strävan är att framför allt komplettera det svenska materialet så snabbt som möjligt. Vi kan också lova helt nya aktiviteter: diskussionsgrupper, e-postinformation till medlemmarna, tävlingar, rörliga bilder osv. Vår nyhetsredaktion producerar dessutom hela tiden ny information om arbetslivet och facket.

Vi hoppas att de som besöker våra sidor berättar vad de tycker om dem - på det sättet kan vi utveckla vår webbtjänst. E-postadressen är då webmaster@sak.fi eller så fyller du i responsblanketten som finns under Kontaktuppgifter | Kontakta oss!

Beställ de senaste nyheterna till din e-post

Språk

Så här används uppgifterna om dig