Duudsonien tähdittämä kampanja käynnistyi vauhdikkaasti
SAK:n ja liittojen tammikuussa käynnistynyt jäsenhankintakampanja sai lennokkaan lähdön. Kolmen ensimmäisen viikon aikana Duudsonien tähdittämällä kampanjasivustolla vieraili yli 60 000 kävijää.
Turvapakki.fi-sivustolla Duudsonit pitävät puhutteluja liittoon kuulumattomalle kaverille ja muistuttavat, että ammattiliittoon liittyminen on helppo tapa turvata selustansa mahdollisten työelämän ongelmatilanteiden varalta.
Tammi- ja helmikuun vaihteessa kampanjointi näkyi netin lisäksi työpaikoilla ja suurimpien kaupunkien kauppakeskuksissa ja kävelykaduilla. SAK:n ja liittojen ständeillä sai lähettää kaverille Duudsonien videopuhuttelun, kuulla ammattiliittojen toiminnasta ja jättää yhteystietonsa oman liiton yhteydenottoa varten.
Seuraavan kerran SAK:n ja liittojen kampanjapartiot jalkautuvat nuorten pariin kesäfestareilla touko- ja kesäkuussa. Turvapakki.fi on avoinna koko vuoden kestävän kampanjan ajan.