Miten parantaisit työelämän tasa-arvoa?

Meillä on edelleen naisten ja miesten töitä, naiset tienaavat miehiä vähemmän ja miehet käyttävät vain murto-osan perhevapaista. Löytyykö sinulta ideoita tilanteen muuttamiseksi?
30.08.2017 12:20
SAK
Uutiset Työelämä

SAK järjestää 7. lokakuuta Tulevaisuus tänään -tapahtuman, jossa pohditaan työelämän näkymiä monesta eri kulmasta.

Tapahtuman yhtenä aiheena on työelämän ja yhteiskunnan sukupuolittuminen. Meillä on edelleen naisten ja miesten töitä, naiset tienaavat miehiä vähemmän ja miehet käyttävät vain murto-osan perhevapaista. Koulutuksessa on selkeästi mies- ja naisvaltaisia aloja ja syrjäytymisriski koskettaa useammin miehiä kuin naisia.

Näin ei asioiden pitäisi tasa-arvoisessa yhteiskunnassa olla. Nyt kaipaammekin sinun ideoitasi työelämän tasa-arvon parantamiseksi. Ideat päätyvät Tulevaisuus tänään -tapahtuman asiantuntijoiden käsittelyyn, joten toimita ehdotuksesi meille hyvissä ajoin, viimeistään syyskuun lopussa.

Ehdotuksia voit tehdä alla olevan linkin kautta. Jos jätät samalla meille yhteystietosi, osallistut kolmen Finnkinon leffalippupaketin (à neljä lippua) arvontaan!

Jätä ehdotuksesi