Katseet kääntyvät Poriin – SAK ja liitot mukana SuomiAreenassa

SAK osallistuu maanantaina 10. heinäkuuta alkavaan politiikan ja yhteiskunnallisen keskustelun supertapahtumaan Suomi-areenan. Suomi-areena juhlistaa vuonna 2017 sata vuotiasta Suomea, ja vuoden teema on Suomi100 – Yhdessä.
10.07.2017 13:05

Torstaina 13.7 lounasaikoihin keskustellaan sopimusyhteiskunnan tulevaisuudesta. Onko tulevaisuudessa keskiössä luottamus vai sanelu? Paneelikeskusteluun osallistuvat SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, valtiovarainministeri Petteri Orpo, Teknologiateollisuuden varatoimitusjohtaja Eeva-Liisa Inkeroinen, Teollisuusalojen ammattiliiton TEAM:in puheenjohtaja Heli Puura ja professori Harri Melin. Keskustelun juontaa toimittaja Kirsi Heikel.

Tämän ja muiden tapahtumien lisäksi SAK:n ja liittojen ay-saluuna ja keppihevostalli on pystyssä koko Suomi-areena-viikon 10.–14.7. Kansalaistorilla paikalla 36. Agendalla ei ole mitään villin lännen meininkiä, vaan tömäkkää asiaa edunvalvonnasta. Mukana myös AKT, JHL ja PAM, Sähköliitto ja vakuutusyhtiö Turva.

SAK:n ja liittojen tapahtumat Suomi-areenassa