Helsingin Työväen Vappu 2001

02.04.2001 15:43
SAK

Tuomioja ja Ojala puhujina

Ulkoministeri Erkki Tuomioja ja kansanedustaja Outi Ojala ovat juhlapuhujina Hakaniemen torilla Helsingin Työväen Vappujuhlassa 1.5.2001.

Vappujuhlassa on perinteikkääseen tapaan tarjolla sekä työväenmusiikkia että ohjelmaa lapsille. Vappujuhlan jälkeen on Paasitornissa työväenlaulujen yhteislaulutilaisuus.

Lastenohjelmaa vappujuhlassa esittävät Eeva-Leena Sariola ja Pedro Hietanen. Musiikillisesta puolesta vastaavat Viipurin työväen soittajat, trubaduuri Harri Saksala, Arjen laulu ja palestiinalaista musiikkia esittävä yhtye Alfurat. Helsingin Kotkat esittävät Hämähäkkejä. Juhlan ohjelman juontaa taitelija Leena Uotila.

Helsingin vappujuhlia valmistellaan perinteiseen tapaan laajalla pohjalla. SAK:n Helsingin paikallisjärjestön kanssa valmisteluissa ovat mukana, Helsingin sosialidemokraattinen piiri, Helsingin Vasemmistoliitto ja TUL:n Suur-Helsingin piiri.

Lisätietoja

Tapio Nurminen, puheenjohtaja, SAK:n Helsingin paikallisjärjestö, puh. 040-523 5910
Pertti T. Hyvönen, aluejohtaja, SAK:n Uudenmaan aluepalvelutoimisto, puh. (09) 772 1440 tai 0400-813 392