TYPE-logo

Haluan tilata SAK:n Työelämän pelisäännöt -opasta

Työelämän pelisäännöt on erityisesti nuorille ja maahan muuttaneille tarkoitettu opas työelämän oikeuksista ja velvollisuuksista Suomessa. Sitä voi käyttää esimerkiksi opetuksessa tai perehdytyksessä.

Työelämän pelisääntöjen täysversio löytyy verkosta www.tyoelamanpelisaannot.fi. Sivusto on käännetty tällä hetkellä suomen lisäksi 23 kielelle. Tämän lisäksi sinulla on mahdollisuus tilata keskeiset asiat painettuna oppaana.

Kyllä kiitos, tilaan Työelämän pelisäännöt -materiaalia seuraavilla kielillä:
Merkitse kielen perään kappalemäärä numeroina.

Sisällön laajuudessa on kielikohtaisia eroja. Voit tutustua oppaisiin etukäteen täällä.
Materiaali on maksuton, jos muuta ei mainita. Jos et ole varma, sopiiko opas tarpeeseesi tai kuulutko kohderyhmään, voit ottaa yhteyttä: type@sak.fi
Luottamushenkilöt voivat tiedustella oppaita tai maksusitoumusta omalta ammattiliitoltaan tai ammattiosastoltaan. SAK maksaa postituskulut kaikkiin tilauksiin.

Mikä?

Laskutamme oppaasta 0,80 € / kpl omakustannehinnan. Täytäthän yhteystietolomakkeen huolellisesti.

Täytäthän yhteystietolomakkeen huolellisesti

Liityn SAK:n oppilaitosyhteistyön postituslistalle

Haluamme kehittää yhteistyötä oppilaitosten (opinto-ohjaajien ja opettajien) kanssa. Uusi oppilaitoksille suunnattu palvelukanavamme tarjoaa mahdollisuuden myös esittää toiveita ja tarpeita työelämän pelisääntöjä avaavaan opetusmateriaaliin. Me puolestamme pidämme kaikki SAK:n oppilaitosyhteistyön postituslistalle liittyneet säännöllisesti ajantasalla niin työmarkkina-asioista kuin oppilaitoksille suunnatuista palveluista.

Tilaamalla opasta tällä lomakkeella hyväksyn tietojeni käsittelyn SAK:n viestintärekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti.