VaadiFaktat-kiertueen eurovaalipaneeli Seinäjoella

Osoite:
Kauppatori 1-3, Seinäjoki
Järjestäjä:
Eurooppalainen Suomi ry, Eurooppanuoret (JEF-Finland), SAK, STTK, Akava, EK ja Uusi Suomi

#VaadiFaktat-kampanjan kiertue jatkaa kierrostaan ja saapuu lauantaina 6.4.2019 Seinäjoelle. Päivän aikana kohtaamme kansaa kauppakeskus Torikeskuksessa ja järjestämme EU-vaalitentin kahvila-konditoria Hanna ja Kertussa. Luvassa on mielenkiintoinen ja tapahtumarikas päivä faktojen ja Euroopan parlamenttivaalien tiimoilla.

Päivän aikana sinulle tarjoutuu erinomainen mahdollisuus kohdata eduskunta- ja eurovaaliehdokkaita, tutustua #VaadiFaktat-kampanjan tavoitteisiin ja osallistua Tällä Kertaa Äänestän -kampanjaan.

12:00-16:00 | #VaadiFaktat-kauppakeskustapahtuma | Torikeskus

Pistäydy Torikeskuksessa tapaamassa ehdokkaita ja #VaadiFaktat-kampanjan järjestäjiä. Järjestämme paikan päällä muun muassa 27 myyttiä EU:sta -kilpailun, murramme tunnettuja EU-myyttejä ja debatoimme eurovaaliehdokkaiden kanssa.

12:00-13:30 | #VaadiFaktat-vaalipaneeli | Kahvila-konditoria Hanna ja Kerttu

Eurooppalainen Suomi ja Eurooppanuoret järjestävät EU-aiheisen vaalikeskustelun yhdessä eduskuntapuolueiden kanssa kahvila-konditoria Hanna ja Kertussa lauantaina 6.4.2019 kello 12.00–13.30.

Keskustelussa käsittelemme muun muassa Euroopan tulevaisuutta ja EU:n merkitystä Pohjanmaalle ja Seinäjoelle.

Vahvistetut panelistit:

• Lotta Alhonnoro, Vihreät
  • Jaana Ylitalo, SDP
  • Petra Schulze Steinen, Keskusta
  • Sami Yli-Rahnasto, Kokoomus
  • Ida-Maria Skytte, RKP
  • Tiina Ahlfors, Vasemmistoliitto

Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Kahvi- ja pullatarjoilu.

Lisätietoja #VaadiFaktat-sivuilla.