Tulevaisuus tänään lokakuu 2022

SAK järjestää Tulevaisuus tänään -tapahtuman jo kuudetta kertaa lauantaina 8.10.2022 kello 10–16.
Aika: 8.10.2022 Paikka:
Sokos Hotel Tripla Pasila
Kokouskeskus
Osoite:
Fredikanterassi 1 B, Helsinki
Järjestäjä:

Tämän vuoden Tulevaisuus tänään -tapahtuman teemana on hyvä työ. Lauantaina 8.10. järjestettävä SAK:n tapahtuma avaa samalla ympäri Suomea ulottuvan Visiona hyvä työ -kiertueen.

Kaikille avoin ja maksuton Tulevaisuus tänään -tapahtuma pidetään Helsingin Pasilassa sijaitsevan Sokos Hotel Triplan kokouskeskuksessa. Tilaisuus alkaa kello 10 ja päättyy kello 16.

Tapahtuman avaa palkittu toimittaja, ohjaaja ja kirjailija Ina Mikkola. Avauksen jälkeen Mikkolan keskustelukumppaneiksi saapuvat Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies ja SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta.

Tapahtuman muissa keskusteluissa puhutaan hyvän työpaikan kriteereistä, ammattiylpeydestä, päihteiden käytöstä työpaikalla ja työelämän sopimustoiminnan tulevaisuudesta. Keskusteluihin osallistuvat muun muassa Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm, PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sallinen, AKT:n puheenjohtaja Ismo Kokko, Demari-, Kokoomus- ja Vasemmistonuorten puheenjohtajat Pinja Perholehto, Ida Leino ja Pinja Vuorinen, Irti huumeista ry:n toiminnanjohtaja Mirka Vainikka sekä Tampereen yliopiston Duunarit-hankkeen tutkija Pasi Pyöriä.

Tutustu kaikkiin puhujiin täällä!

Tapahtuman house bändinä toimii Punatähdet, agit-rock-bändi 1970-luvun Koillis-Savosta. Keskusteluja vetävät toimittajat Sami Turunen ja Kirsi Haapamatti.

Tapahtumaan on vapaa pääsy ja paikan päälle Triplan kokouskeskuksen pääsee lauantaina jo kello 9. Tarjoamme kaikille kävijöille pientä aamupalaa. Voit tulla seuraamaan myös yksittäisiä keskusteluja ja tutustua samalla lukuisten työelämän toimijoiden esittelypisteisiin. Tilaisuutemme on esteetön ja noudattaa turvallisemman tilan periaatteita.

Näin pääset Triplaan ja löydät kokouskeskuksen.

Tulevaisuus tänään -keskustelut välitetään suorana lähetyksenä YouTuben SAKtuubi-kanavalla. Keskustelut voi katsoa tallenteena myös jälkikäteen.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Varmista paikkasi ilmoittautumalla alla olevan linkin kautta! Ilmoittautumalla viimeistään lauantaiaamuna 8.10. saat lisäksi sähköpostiisi tallenteen tapahtuman jälkeen. Ovet ovat avoinna myös ilman ilmoittautumista.

Ilmoittaudu myös siinä tapauksessa, että seuraat keskustelut verkon välityksellä – lähetämme verkkoseuraajille muistutuksen ja linkin suoraan lähetykseen hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.

Ilmoittaudu Tulevaisuus tänään -tapahtumaan

Aamupalaa tarjolla