SAK:n #virtuaalivappu 2021

Erityisolosuhteet eivät estä vapunviettoa tänäkään vuonna, vaan voit liittyä lauantaina 1.5. kello 13.30 seuraamme Facebookissa ja Youtubessa. Jo toista kertaa lähetettävässä SAK:n #virtuaalivappu-lähetyksessä tapaat muun muassa Mariskan sekä SAK:n ja ammattiliittojen puheenjohtajia.
Aika: 1.5.2021 Paikka:
Virtuaalitapahtuma
Järjestäjä:

Voit seurata ja kommentoida suoraa lähetystä SAK:n Facebook-tapahtumassa sekä Youtuben SAKtuubi-kanavalla.

Puoli tuntia kestävän #virtuaalivappu-lähetyksen haastateltavia ovat SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta ja hallituksen varapuheenjohtaja Katja Syvärinen. Ammattiliittojen puheenjohtajista mukana ovat Palvelualojen ammattiliiton PAMin Annika Rönni-Sällinen, Julkisten ja hyvinvointialojen liiton JHL:n Päivi Niemi-Laine, Paperiliiton Petri Vanhala sekä Elintarviketyöläisten liiton SEL:n Veli-Matti Kuntonen.

#Virtuaalivappu-tapahtuman juontajina toimivat Maria Markus ja Sami Turunen. Yhteyksiä otetaan muun muassa työntekijöihin, jotka ovat vappupäivänäkin töissä. Keskustelujen päätteeksi kaiken vetää yhteen yllätysvieras, jonka erityisasiantuntemus työmarkkina- ja vappuasioista saattaa lyödä monet ällikällä.

SAK:n #virtuaalivappu-lähetyksen musiikista vastaa valovoimainen laulaja, sanoittaja ja säveltäjä Mariska. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton.