Oikeus olla oma itsensä työpaikalla

Aika: 28.6.2022 Paikka:
Nykytaiteen museo Kiasma
Osoite:
Mannerheiminaukio 2, Helsinki
Järjestäjä:
SAK, Akava ja STTK

Palkansaajien keskusjärjestöt SAK, Akava ja STTK järjestävät Helsinki Pride -viikolla kaikille avoimen työelämäseminaarin tiistaina 28.6. kello 10.30–12 Kiasman seminaaritilassa. Ennen seminaaria on tarjolla vegaanista aamiaista kello 10 alkaen. Oikeus olla oma itsensä työpaikalla -seminaari välitetään suorana Facebook-tapahtumassa, mutta sitä voi seurata myös paikan päällä.

Seminaarissa pohditaan muun muassa sitä, miksi Suomessa edelleen niin moni seksuaali- tai sukupuolivähemmistön edustaja ei halua avoimesti kertoa omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan tai sukupuoli-identiteetistään työpaikalla. Aiheesta keskustelevat

• Seta ry:n pääsihteeri Kerttu Tarjamo
  • yhdenvertaisuuskouluttaja Anukatariina Saloheimo
  • sosiaalisesti vastuullisen markkinoinnin asiantuntija Wanda Holopainen
  • DNA:n henkilöstöjohtaja ja johtoryhmän jäsen Marko Rissanen.

Paneelikeskustelun juontaa SAK:n hallituksen varapuheenjohtaja Katja Syvärinen.

Tilaisuus on esteetön ja noudattaa turvallisemman tilan periaatteita. Ruokahävikin vähentämiseksi arvostamme ennakkoilmoittautumista, mutta olette tervetulleita mukaan paikalle myös hetken mielijohteesta.

Jos tulet paikan päälle, ilmoittaudu tästä (sen lisäksi, että klikkaat Facebook-tapahtumassa osallistun-painiketta 😊).

Facebook-tapahtuma
Livestriimi myös Youtubessa

Katso suora lähetys kello 10.30 alkaen

SAK on osallistunut Helsinki Pride -viikon tapahtumiin vuodesta 2009 lähtien. Tänäkin vuonna olemme Pride-viikon virallinen kumppani kahden edellisvuoden tapaan.

60.172033827697, 24.9369504