Ääni työlle -kiertue Helsingissä

Kevään eduskuntavaaleissa ratkaistaan Suomen suunta seuraaviksi vuosiksi. Työmarkkinajärjestöjen Ääni työlle -kiertue käynnistyy Helsingistä 22. tammikuuta ja vierailee sen jälkeen kymmenellä paikkakunnalla eri puolella Suomea.
Aika: 22.1.2019 Paikka:
Sanomatalo
Osoite:
Töölönlahdenkatu 2, Helsinki
Järjestäjä:
SAK, Akava, STTK, EK ja KT

Ääni työlle -kiertueen tavoitteena on herättää ennen eduskuntavaaleja laajaa keskustelua työelämästä. Kiertueen aiheet liittyvät työllisyyteen, osaamiseen sekä koulutuksen ja tutkimuksen merkitykseen. Tilaisuuksissa tapaat eduskuntavaaliehdokkaita ja pääset keskustelemaan heidän kanssaan.

Kiertuetapahtumissa pohditaan muun muassa sitä, viekö tekoäly työpaikkoja vai tuoko se lisää työtä ja miten kaupungistuminen muuttaa Suomea. Keskustelussa ovat lisäksi kestävä kehitys, tasa-arvoinen työelämä ja maahanmuutto.

Sanomatalossa pidettävän ensimmäisen Ääni työlle -tilaisuuden aiheena on maahanmuutto. Työmarkkinoiden keskusjärjestöjen edustajina tilaisuudessa ovat SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, Akavan puheenjohtaja Sture Fjäder, STTK:n puheenjohtaja Antti Palola, EK:n toimitusjohtaja Jyri Häkämies ja KT:n neuvottelupäällikkö Henrika Nybondas-Kangas.

Tervetuloa Ääni työlle -eduskuntavaalitilaisuuteen Helsingissä 22.1.2019 kello 15–17!

Ilmoittautuminen Helsingin tilaisuuteen:
gest.fi/customers/diehak/1565?lang=fi (fi)