SAK:ssa uusia asiantuntijoita

SAK:ssa on aloittanut kolme uutta asiantuntijaa – sosiaalipoliittinen asiantuntija Tuuli Salonen, työympäristö- ja tasa-arvoasiantuntija Anne Mironen ja Maahanmuuttajien työsuhdeneuvonnan lakimies Niko Ohvo.
15.05. 14:36
SAK
Uutinen Työelämä

Sosiaalipoliittisena asiantuntijana aloittanut valtiotieteen maisteri Tuuli Salonen siirtyi tehtäväänsä Insinööriliitosta, jossa hän on työskennellyt vastaavana asiamiehenä. Salonen on työskennellyt aiemmin SAK:ssa korkeakouluharjoittelijana.

Salosen päävastuualueina on perhepolitiikka, sairausvakuutus, hyvinvointipalvelut, sosiaaliturvan kansainvälisen kehityksen seuraaminen ja EU-vaikuttaminen.

Anne Mironen siirtyy JHL:stä

SAK:n uusi työympäristö- ja tasa-arvoasioiden asiantuntijan tehtävässä aloittaa, filosofian maisteri Anne Mironen toimi aiemmin työelämän laatu -asioista vastaavana neuvottelupäällikkönä Julkisten ja hyvinvointialojen ammattiliitto JHL:ssä. Hän on työskennellyt SAK:n työympäristöasiantuntijana myös vuonna 2013.

Maahanmuuttajia neuvoo Niko Ohvo

SAK:n Maahanmuuttajien työsuhdeneuvonnan lakimiehenä aloitti viime viikolla kauppatieteiden ja oikeustieteiden maisteri Niko Ohvo.

Ennen nykyistä tehtäväänsä hän toimi neuvontalakimiehenä Suomen Yrittäjissä. Ohvo on työskennellyt aiemmin myös Metalliliitossa korkeakouluharjoittelijana.