Kiitos vuoropuheluun osallistumisesta

Lähetimme huhtikuussa laajan kutsun vuoropuheluun videon muodossa. Pyysimme ihmisiä kertomaan meille, millaisten asioiden puolesta SAK:n olisi puhuttava.
09.05.2018 16:06
SAK

Saimme pelkästään Facebookin kautta satoja ehdotuksia asioista, joiden edistäminen lisäisi työelämän inhimillisyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Ehdotusten aiheet vaihtelivat perusteettoman silpputyön ehkäisemisestä työssä jaksamisen kohentamiseen, työajan lyhentämisestä työntekijälähtöisten joustojen lisäämiseen ja koulutusmahdollisuuksien parantamisesta palkkatasa-arvon toteuttamiseen.

Suuri kiitos teille kaikille, jotka osallistuitte vuoropuheluun kanssamme. Lupaamme käydä ehdotukset läpi sekä pitää työntekijöiden puolta ja jatkaa vuoropuhelua tästä eteenpäinkin.

Facebook-vuoropuheluun osallistuneiden kesken arvoimme mahdollisuuden jatkaa vuoropuhelua omalla viiden hengen porukalla ravintolassa. Tämän 500 euron arvoisen palkinnon sai Minna Lassila, johon olemme jo olleet yhteydessä henkilökohtaisesti. Paljon onnea!

Katso Kutsu vuoropuheluun -video