Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

SAK hakee sosiaalipoliittista asiantuntijaa

Etsimme osaavaa ja kokenutta

sosiaalipoliittista asiantuntijaa

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

Sosiaalipoliittiset asiantuntijat vastaavat SAK:ssa mm. eläkepolitiikan, työttömyysturvan, sairausvakuutuksen, perhepolitiikan ja hyvinvointipalvelujen valmistelusta, koordinoinnista, kehittämisestä ja neuvotteluista. Nyt haettavan sosiaalipoliittisen asiantuntijan vastuulla ovat ensisijaisesti

• perhepolitiikka
  • sairausvakuutus
  • hyvinvointipalvelut
  • sosiaaliturvan kansainvälisen kehityksen seuraaminen sekä EU-vaikuttaminen

Sosiaalipoliittinen asiantuntija osallistuu myös muiden sosiaaliturva-asioiden valmisteluun.

Tehtävä edellyttää soveltuvaa koulutusta, vahvaa osaamista ja kokemusta sosiaaliturvasta ja hyvinvointipalveluista sekä valmiutta kehittää Suomen suurimman palkansaajakeskusjärjestön edunvalvonnan sisältöjä ja toimia asiantuntijana erilaisissa foorumeissa.

Edellytämme myös kotimaisen työmarkkinatoiminnan ja EU-vaikuttamisen tuntemusta.

Edellytyksenä tehtävään on vähintään englannin kielen taito, muut kielet eduksi. Tehtävä vaatii hyviä neuvottelu-, viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Myös kouluttaja- ja esiintymiskokemus katsotaan eduksi.

Sinua odottavat SAK:ssa mukavat työkaverit, työmarkkinoiden näköalapaikka ja mahdollisuus laajaan verkostoitumiseen.

Hakemukset ja CV viimeistään perjantaina 24. helmikuuta sähköpostitse osoitteeseen erja.aaltonen@sak.fi.

Lisätiedot:
Johtaja Saana Siekkinen, puh. 040 834 5030 tai
Sosiaaliasioiden päällikkö Sinikka Näätsaari, puh. 040 731 2384

PAM hakee aluepäällikköä Turkuun

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto. PAMilla on noin 230 000 jäsentä, jotka työskentelevät mm. myyjinä, tarjoilijoina, siivoojina, varastotyöntekijöinä, vartijoina, toimistotyöntekijöinä, parturi-kampaajina, esimiehinä, kiinteistönhoitajina, vastaanottovirkailijoina ja kokkeina.

Haemme Lounais-Suomen alueelle Turkuun

aluepäällikköä

johtamaan ja kehittämään PAMin Lounais-Suomen aluetta. Aluepäällikkö johtaa sidosryhmäyhteistyötä, järjestämistyötä, asiakaspalvelua, jäsenneuvontaa, erimielisyysasioiden hoitoa ja koulutusten suunnittelua. Lounais-Suomen alueeseen kuuluu kaksi toimistoa, Turku ja Pori.

Tehtävässä tarvitaan kykyä suunnitella ja organisoida, työ- ja sosiaalilainsäädännön sekä työehtosopimusten perusteiden tuntemusta, hyvää kirjallista ja suullista esitystaitoa, vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja sekä matkustusvalmiutta. Esimieskokemus ja hyvä kielitaito lasketaan eduksi.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan. Tuemme tehtävään kasvamista ja tarjoamme hyvät työsuhteen edot.

Lähetä hakemuksesi ja CV viimeistään 5.3.2017 osoitteeseen rekrytointi@pam.fi. Lisätietoja antaa järjestöjohtaja Niina Koivuniemi, puh. 050 592 2493.

JHL hakee aluetoimitsijaa Lappeenrantaan

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 220 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja www.jhl.fi.

Haemme Kaakkois-Suomen aluetoimistoon Lappeenrantaan vakituiseen työsuhteeseen

aluetoimitsijaa

Tehtäviin kuuluvat jäsenistön edunvalvontaan ja yhdistystoimintaan liittyvät neuvottelu-, ammattiala-, koulutus-, tiedotus- ja järjestötehtävät sekä koulutiedotus ja nuorisotoiminta.

Odotamme Sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä ongelmien ratkaisutaitoa, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme myös, että olet perehtynyt työlainsäädäntöön sekä työ- ja virkaehtosopimuksiin.

Arvostamme ay-kokemusta, julkishallinnon, kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen, teknisten sopimuksen, Avaintatyönantajan AVAINTA ry:n työehtosopimuksen ja energia-alan työehtosopimuksen tuntemusta sekä kouluttajakokemusta. Myös kielitaito on hakijalle eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustamista ja mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot, monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät, mukavan työyhteisön, hyvät mahdollisuudet kehittää ammattitaitoaan ja osaamistaan sekä näköalapaikan julkisen alan työelämään isossa ja kehittyvässä ammattiliitossa.

Työsuhde alkaa 3.4.2017 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antavat Kaakkois-Suomen aluetoimiston aluepäällikkö Hannu Repo, puh. 040 591 3199, tai järjestöpäällikkö Pekka Soini, puh. 040 048 4265.

Hakemus ja ansioluettelo 20.2.2017 mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä: Kaakkois-Suomen aluetoimitsija.