Työpaikat

Julkaisemme tällä sivulla tietoja SAK:ssa, sen jäsenliitoissa ja yhteistyötahoissa avoinna olevista työpaikoista. Tiedot työpaikoista voi lähettää osoitteeseen webmaster@sak.fi.

JHL hakee graafista suunnittelijaa

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ssä on noin 220 000 jäsentä, jotka työskentelevät kuntien, kuntayhtymien, valtion, yksityisten hyvinvointipalvelujen, seurakuntien sekä näillä aloilla toimivien yhtiöiden ja liikelaitosten palveluksessa. JHL huolehtii jäsentensä eduista työelämän muuttuvissa haasteissa aktiivisella otteella. Aluetoimistojen vastuulla on alueen järjestö- ja edunvalvontatehtävät sekä jäsenpalvelu. Lisätietoja: www.jhl.fi.

Haemme määräaikaista

graafista suunnittelijaa

vuorotteluvapaan ajalle 3.7.–29.12.2017 markkinointiyksikköömme.

Graafinen suunnittelija vastaa liiton graafisesta ja visuaalisesta ilmeestä sekä kehittää ja ylläpitää sitä kaikissa liiton toiminnoissa. Graafinen suunnittelija vastaa visuaalisuudella liittokuvasta ja luo mielikuvaa liitosta strategisten tavoitteiden mukaisesti.

Tehtäviin kuuluu suunnitella ja luoda visuaalisia ratkaisuja sekä printtiin että verkkoon liittokuvan, kampanjoiden, tapahtumien, materiaalituotannon, viestinnän, markkinoinnin, edunvalvonnan sekä erilaisten materiaalihankintojen tarpeisiin. Graafinen suunnittelija ohjaa liiton visuaalista viestintää, vastaa brändi-ilmeestä, kilpailuttaa ja valmistelee päätettäväksi hankintoja, neuvoo yhdistyksiä liiton graafisen ilmeen käyttämisessä ja osallistuu talon sisäisiin ja ulkoisiin projekteihin.

Edellytämme graafiselta suunnittelijalta laaja-alaista, soveltuvaa alan koulutusta, painotuoteprosessien tuntemusta, taitto- ja kuvankäsittelyohjelmien (InDesign, Ilustrator, PhotoShop) erinomaista hallintaa, aloitteellisuutta, vuorovaikutustaitoja ja työtä pelkäämätöntä asennetta. Eduksi katsomme kokemuksen vastaavista tehtävistä ja ay-kentän tuntemuksen. Arvostamme itsenäistä työotetta sekä markkinointiviestinnän osaamista.

Tehtävästä maksettava palkka ja muut edut määräytyvät JHL:n henkilöstön työehtosopimuksen mukaisesti.

Tehtävään valittavan työttömän työnhakijan tulee täyttää vuorotteluvapaan sijaisen edellytykset.

Lisätietoja antavat arkisin klo 9–16 markkinointipäällikkö Loviisa Itäkannas, puh. 050 461 9305, ja viestintäpäällikkö Kristiina Ahonen, puh. 040 530 1774.

Hakemukset pyydetään lähettämään 27.4.2017 klo 15 mennessä osoitteella henkilostohallinto@jhl.fi. Aihekenttään maininta haettavasta tehtävästä.